1396-10-04 09:10
1564
0
48254
به مناسبت روز ملی ثبت احوال انجام شد؛

بازدید فرماندار شهرستان رامیان از اداره ثبت احوال شهرستان + عکس

فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت سوم دی ماه روز ثبت احوال به همراه معاون و بخشدار مرکزی با حضور در اداره ثبت احوال این شهرستان ضمن تبریک به پرسنل و مدیر از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در حاشیه این بازدید گفت: سازمان ثبت احوال به عنوان پاسدار حریم مرزهای تابعیت و هویت مردم کشور، سابقه ای درخشان در کارنامه عملکرد خود به ثبت رسانده است .

وی اظهار کرد: قطعا اقدامات موثر و موفقیت های ثبت احوال مرهون تلاشهای ارزشمند دست اندرکاران خدومی است که با همت والا، نگاه بلند خویش و با استفاده از ظرفیت ها بویژه تحلیل داده های آماری دقیق و قرار دادن آنها در اختیار متخصصان امور برنامه ریزی، همسویی با تکنولوژی روز دنیا برای ارائه خدمات الکترونیکی و برنامه های مدون، ضمن کمک به

صادقلو ضمن گرامیداشت سوم دیماه روز ملی ثبت احوال، از تلاش ها و خدمات ارزشمند مدیریت و کارکنان خدوم ثبت احوال شهرستان رامیان تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان رامیان  بر تلاش و تعهد همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

sabtbz

sabtbz1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.