1396-09-27 12:59
892
0
47972
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

اختصاص بیش از 6.8 میلیارد تومان وام اشتغال به شهرستان رامیان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان درکارگروه اشتغال شهرستان رامیان در حضور فرماندار و روسای بانک های عامل این شهرستان خواستار همکاری بیش از پیش بانک ها با کارگروه اشتغال کمیته امداد برای جذب بیشترتسهیلات اشتغال شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، امان‌اله حسین‌پور،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رامیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد در استان است گفت: کمیته امداد درسال جاری با تخصیص شش میلیارد و 820 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به شهرستان رامیان در نظر دارد با افزایش دوبرابری اعتبارات این شهرستان برای 325 متقاضی جویای کار شغل ایجاد کند.

حسین پور با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال برای خانوارهای نیازمند افزود: امسال چهار میلیارد و 600میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در بخش منابع بانکی به کمیته امداد این شهرستان تخصیص داده شده است که نسبت به سال گذشته دوبرابر افزایش یافته است.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد: اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان شهرستان رامیان که در سال گذشته دو میلیارد و 110میلیون تومان ابلاغ شده بود ، با تعامل مثبت بانک های عامل این شهرستان، دو میلیارد و250 میلیون تومان، معادل 111 درصد اعتبارات جذب شده است.

حسین پور با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد در استان است، افزود: امسال با رویکرد توانمندسازی محرومان و نیازمندان 90میلیاردتومان اعتبار برای اشتغال چهار هزارمددجوی کمیته امداد استان گلستان تخصیص یافت.

وی افزود: 60میلیارد تومان از این اعتبارات از محل تسهیلات بانکی و 30 میلیارد تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان گلستان تامین می شود.

حسین پور در این جلسه از جذب 135 درصدی اعتبارات اشتغال مدجویان کمیته امداد استان گلستان در سال 95خبر داد و افزود: کمیته امداد استان گلستان با ایجاد دو هزار و 700 شغل رتبه برترکشور را در ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد کسب کرده است تا بتواند سالانه 10 درصد از مددجویان را با توانمندسازی و ایجاد اشتغال از گردونه حمایت این نهاد خارج کند.

لازم بذکر است، در این بازدید مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با امام جمعه شهرستان رامیان دیدار کرد.

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.