1396-09-04 08:16
1302
0
46982
فرمانده سپاه شهرستان رامیان:

وظیفه بسیجی، حرکت گام به گام با رهبر انقلاب است/ محرومیت زدایی 16 روستا در سطح استان توسط بسیج و سپاه

فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: بسیجی باید سرباز مطیع اوامر رهبری و حرکت نه به جلو و نه به عقب بلکه گام به گام با ایشان باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان رامیان در بین خطبه های نمازجمعه این هفته رامیان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر نابودی داعش گفت: بسیج از اوایل انقلاب در کنار نیروهای نظامی و امنیتی انجام وظیفه کرده و بعد از انقلاب هم در زمینه های سیاسی، سازندگی و فرهنگی و ... در میدان بوده است.

وی با اشاره به کلمه بسیج اظهار کرد: بصیرت بعنوان یک بینش، سازندگی و ساختن خود و جامعه، یاری رساندن در دفاع از مظلوم، جهاد همه جانبه در صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و علمی در کلمه بسیج جمع شده است.

زمانی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج، افزود: بسیجی در چالش های سیاسی و حیاتی، تعرض به فرهنگ و باورهای دینی، مورد مناقشه قرار گرفتن هویت ملی و سیاسی و در جهاد علمی باید علی وار در میدان باشد.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان بیان کرد: سرباز مطیع اوامر رهبری و حرکت نه به جلو و نه به عقب بلکه گام به گام با ایشان، ترویج و گسترش انقلاب اسلامی، صدور انقلاب، بصیرت افزایی و مقابله با تهدیدهای نرم و ترویج روحیه جهادی و انقلابی از وظایف بسیجی است.

وی عنوان کرد: محرومیت زدایی 16 روستا با مبلغ 377 میلیون تومان، اعزام 7 هزار و 321 گروه جهادی، 89 پروژه در ساخت و مرمت مسجد، خانه عالم، خانه محروم، جاده بین مزارع و تامین آب شرب، 600 هکتار کاشت اراضی شیب دار، 60 هکتار ایجاد شبکه آبیاری تحت فشار، اقدامات بسیج و سپاه نینوا در استان گلستان است.

زمانی، ویزیت و خدمات عمومی رایگان ، راه اندازی 4 بیمارستان صحرایی در مناطق محروم و همچنین خدماتی در زمینه های آموزش و پرورش و مبارزه با مواد مخدر و اعزام بیش از هزار زائراولی از دیگر اقدامات بسیج و سپاه نینوا در استان گلستان عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان تصریح کرد: برای 96 مورد طرح های اقتصاد مقاومتی، یک میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.