1396-07-22 13:55
1095
0
45258
فرماندار شهرستان رامیان:

ملت ایران توهین به سپاه را توهین به همه ملت و حاکمیت می دانند/ پشتیبان ولایت فقیه و سپاه خواهیم ماند/انزوای بیشتر آمریکا با سخنان ترامپ

فرماندار شهرستان رامیان گفت: ملت ایران توهین به سپاه را توهین به همه ملت و حاکمیت می دانند و پشتیبان مقام معظم رهبری و پشتیبان سپاه خواهیم ماند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در آئین تکریم و معارفه شهردار رامیان ضمن محکوم کردن توهین های آشکار ترامپ، گفت: ترامپ یک تازه کارآمریکایی بطور بی ادبانه ای به ملت ایران اهانت آشکار کرد و خارج از اصول و قوانین بین المللی صحبت کرد.

وی اظهار کرد: همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران با هم متحد هستند و این صحبت ها و یاوه گویی های ترامپ باعث وحدت بیشتر نیز خواهد شد.

صادقلو افزود: امروز مردم، سپاه را جدا از خود نمی دانند و سپاه افتخاری برای تمام ملت و نظام است و ملت ایران بیش از گذشته پشتیبان ولایت فقیه و سپاه  هستند.

وی بیان کرد: مردم ایران توهین به سپاه را توهین به همه ملت و حاکمیت می دانند و با تاسی از مکتب عاشورا در مبارزه با استکبار و یاوه گویی های شان پاسخ می دهیم.

فرماندار شهرستان رامیان عنوان کرد: این عصبانیت های ترامپ از ابتدای روی کارآمدن نشان از این دارد که با توافق هسته ای کلاهی بر سر آنها رفته است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب نیز تاکنون سیاست آمریکا قصد براندازی نظام را داشته و اعتمادی بر مذاکره نبود ولی به علت فشار تحریم ها مذاکرات انجام شد و باوجود سنگ اندازی های آمریکا توفیقاتی در برجام بدست آمد.

صادقلو گفت: حداقل سودی که برجام داشت این بود که ذات آمریکا بر همه آشکار شد و حتی متحدان آمریکا نیز سخنان توهین آمیز ترامپ را محکوم کردند و آمریکا را در معرض انزوای بیشتر قرار داد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیتهای چشمگیر استاندارگلستان، تصریح کرد: توزیع عادلانه بودجه های استان یکی از مهمترین اقدامات صادقلو در استانداری گلستان بود و نیز تلاش دولت برای پرداخت بدهی های شهرداری ها قابل ستودن است.

فرماندار رامیان در پایان ضمن تشکر از تلاش های شهرام سعیدی شهردار سابق رامیان آرزوی موفقیت برای حامد رجبلو شهردار جدید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.