1396-07-21 11:10
1394
0
45225
امام جمعه رامیان:

جهان غرب از عزت و بزرگی ایران در جهان هراس دارد/ باشکوه ترین خدمت صادقلو در استانداری، عدم تمرکزدایی بودجه ها بود

امام جمعه رامیان با اشاره به موضع گیری ترامپ درباره برجام و سپاه بیان کرد: جهان غرب از عزت و بزرگی ایران در جهان هراس دارند زیرا سپاه از اول انقلاب تاکنون حامی نظام و منطقه است.

به گزارش گلستان ما به نقل از  گل رامیان، حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به افزایش درگیری های خانوادگی در جامعه گفت: ارادت رابطه بین امام حسین(ع) و حضرت زینب (س) به عنوان خواهر و برادر باید در زندگی امروزه که بیش از هرزمان دیگر نیاز است، الگوسازی شود.

وی با بیان اینکه با درس از اهل بیت به زندگی جهت داد و تعالی بخشید، اظهار کرد: باید با درس از مکتب انسان ساز امام حسین(ع) و یاران باوفایشان بهره برد و اختلاف ها و کینه ها کم شود و گذشت، فداکاری و محبت در زندگی جاری شود.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به 21 مهر روز جهانی علم در خدومت صلح، افزود: امروزه بعضی از وسایلی که ساخته دست انسان متمدن است، خودش و محیط زیست را تهدید می کند و همچنین جنگهای منطقه ای وضعیت اسف باری را بوجود آورده است.

وی با اشاره به موضع گیری ترامپ درباره برجام و سپاه بیان کرد: جهان غرب از عزت و بزرگی ایران در جهان هراس دارند زیرا سپاه از اول انقلاب تاکنون حامی نظام و منطقه است.

خطیب نمازجمعه رامیان با اشاره به فعالیتهای استاندارگلستان گفت: انصاف این است که از تلاشهای صادقلو استاندار گلستان که در مقاطع مختلف با توجه به شرایط اقتصادی کشور، توفیقات خوبی داشته، تقدیر و تشکر شود .

وی بیان کرد: دوران خدمت استاندار یکی از دوران باشکوه در چند سال گذشته استانداری گلستان بوده چرا که بودجه ها از تمرکز زدایی دور شده بود و از نمایندگان سابق برای ایجاد اینگونه زمینه های تعامل و خدمت نیز تشکر کرد.

امام جمعه رامیان با گلایه از امضاکنندگان نمامه استیضاح وزیر کشور تصریح کرد: متاسفانه این روزها با توجه به انتخاب استانداران و فرمانداران عده ای نامه نوشتند و استیضاح وزیر کشور را مطرح کردند و این کار شایسته نیست.

وی خاطرنشان کرد: فردا معارفه شهردار رامیان برگزار می شود و از زحمات شهرام سعیدی شهردار سابق تشکر می کنیم و آرزوی توفیق و خدمت صادقانه برای شهردار جدید داریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.