1396-05-25 18:02
3303
0
42802

کسب عنوان سوم کشوری کاپیتان خردسال رامیانی تیم کشتی آزاد گلستان + تصاویر

کاپیتان خردسال رامیانی تیم کشتی آزاد استان عنوان سوم کشور را از آن خود کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، علی اکبر رجبلی کاپیتان تیم کشتی آزاد خردسالان استان گلستان که یک هفته قبل از مسابقات قهرمانی کشور با بی احتیاطی راننده خودرو سواری در اردوی تیم استان گلستان در مقابل سالن کشتی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، در حالی خود را به مسابقات کشوری رساند که با وزن 78 کیلوگرم خود در وزن 85 کیلو گرم کشتی گرفت و با شکست رقبای سنگین وزن خود و در عین شایستگی توانست به مقام سوم کشور در تبریز دست پیدا کند.

طهماسبی یکی از مربیان اعزامی استان به مسابقات کشوری در خصوص رشادت پهلوان رامیانی گفت: پهلوان علی اکبر اگر در وزن قانونی خود یعنی 74 کیلوگرم بر روی تشک مسابقات قهرمانی کشور تبریز میرفت صد در صد گردن آویز طلا و قهرمانی کشور را از آن خود می کرد.

علی اکبر جز پدیده های کشتی استان است که حریفان خود را که نزدیک به ده کیلو از او اضافه وزن داشتند توانست قدرت بدنی خود را به رخ حریفان کشیده و به مقام سوم کشور دست پیدا کند و قدرت بدنی این خردسال رامیانی مرا به یاد پهلوان سوخته سرایی انداخت که ایشان هم از کشتی گیران به نام شهرستان رامیان بود.

البته لازم به توضیح است علی اکبر رجبلی بعد از امیرحسین نصیری و ولی میرعرب سومین کشتی گیر رامیان است که به مقام سوم کشور دست پیدا کرده است.

رسول کاغذلو و حسین بای مربیان تیم رامیان، محمد رضا نصیری سرپرست تیم، حاج بابا زندی فر رییس هیت کشتی شهرستان رامیان و گل رامیان کسب این مقام کشوری را به تمام رامیانی ها و خداداد رجبلی پدر و خانواده این کشتی گیر و جامعه بزرگ کشتی استان گلستان تبریک می گوییم.

ko1

ko2

ko5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.