1395-03-07 09:58
1095
0
32653
با همراهی چند تن از مسئولین انجام شد؛

بازدید فرماندار رامیان از پروژه های در حال اجرای حوزه سلامت + تصاویر

فرماندار به همراه بخشدار فندرسک و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامیان از پروژه های حوزه سلامت این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، «جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان در حاشیه بازدید از پروژه های حوزه سلامت، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی دولت تدبیر و امید افزایش سطح سلامت مردم جامعه است، گفت: در حوزه سلامت تا کنون اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده که با بهره برداری از پروژه های بهداشتی نیازهای بهداشتی و درمانی مردم این شهرستان تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.

وی اظهار کرد: مرکز بهداشتی درمانی سعد آباد با زیربنای 477 متر و با اعتباری به مبلغ 415 میلیون تومان و 50 درصد پیشرفت فیزیکی و همچینین اسکلت ساختمان مرکز جامع سلامت شهر دلند در سه طبقه با زیربنای 1200 متر و با اعتبار 264 میلیون تومان در حال اجراست.

صادقلو خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شهرستان بخش اطفال بیمارستان امام رضا (ع) شهر خان به بین با زیر بنای 130 متر، بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت به بیمارستان اضافه شد و در حال بهره برداری است.

در این بازدید فرماندار رامیان از پروژه های مرکز بهداشتی درمانی روستای سعد آباد از توابع بخش فندرسک شهرستان، بخش اطفال بیمارستان امام رضا (ع) شهر خان به بین و مرکز جامع سلامت شهر دلند بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت.

prosalam1

prosalam2

prosalam3

prosalam4

prosalam5

prosalam6

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.