1397-02-26 17:55
1428
0
53490

جشن بزرگ علمی پژوهشگران کوچک اندیشمندان بزرگ در بندرترکمن برگزار شد + تصاویر

جشن بزرگ علمی پژوهشگران کوچک اندیشمندان بزرگ دوره ابتدایی با تقدیر270 معلم و دانش آموز خلاق و مبتکر در سالن ارشاد بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، جهت ارج نهادن و تجلیل از زحمات معلمان پر تلاش، مدارس فعال و دانش آموزان خلاق و اندیشمند جشن بزرگ علمی توسط حوزه معاونت آموزشی بندرترکمن برگزار شد.

در این جشن بزرگ که با حضور خانم امین پور کارشناس آموزش ابتدایی استان ، ایمری رییس آموزش و پرورش ،نیازی معاون آموزشی آموزش و پرورش بندرترکمن و جمعی از مسئولین همراه بود از 170دانش آموز دختر و پسر برتر و 100 معلم نمونه دوره ابتدایی تجلیل شد.

مسعودایمری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از معلمان اظهار داشت:برگزاری چنین مراسمات و جشن هایی سبب تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در دانش آموزان خواهد شد.

وی دانش آموزان کنونی را آینده سازان کشور دانست و افزود:دانش آموزانی که در زمینه های علمی و پرورشی فعالیت های زیادی انجام می دهند و در تحصیل خود موفق هستند ، آینده ی درخشانی داشته و در زندگی موفق خواهند بود.

شایان ذکر است این دانش آموزان و معلمان برتر در جشنواره ها و المپیاد های علمی و همچنین داوران مسابقات علمی شرکت کرده و برگزیده شدند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.