1397-02-04 17:59
1065
0
52921
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

اقتصاد مقاومتی بدون توجه و حمایت از تولید داخلی میسر نخواهد شد/ مبلغین مردم را به نه گفتن به شبکه های غربی و شرقی ترغیب کنند

حجت الاسلام کوهستانی گفت: اقتصاد مقاومتی بدون توجه و حمایت از تولید داخلی میسر نخواهد شد و برای رونق کسب و کار داخلی نیز باید از زرق و برق کالاهای خارجی دل کند، چرا که کالاهای ایرانی در بیشتر موارد کیفیت بالاتری دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام جعفر کوهستانی در نشست روحانیون بندرترکمن با تبریک اعیاد شعبانیه ضمن اشاره به اهمیت تبلیغ و وظیفه ذاتی مبلغین و آمادگی برای ماه رمضان اظهار داشت: رمضان در پیش است برای اینکه مسلمانان آماده میهمانی ماه خدا شوند باید با تبیین ادعیه و اعمال ماه شعبان ماه رسول خدا در منابر و مراسم و جلسات، به وظیفه تبلیغی خود عمل کنند.

وی با یادآوری شعار سال افزود: اقتصاد مقاومتی بدون توجه و حمایت از تولید داخلی میسر نخواهد شد و برای رونق کسب و کار داخلی نیز باید از زرق و برق کالاهای خارجی دل کند، چرا که کالاهای ایرانی در بیشتر موارد کیفیت بالاتری دارند و خرید محصولات داخلی حمایت از تولید داخلی و کمک به تولید کنندگان برای ارتقای محصولات خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به شرایط حاکم بر فضای مجازی و رسوایی شبکه های اجتماعی وابسته به غرب نظیر تلگرام و فیس بوک اذعان داشت: زمانی ادعا می شد که این شبکه ها محیطی امن برای کاربران هستند اما معلوم شد که این شعار برای تأمین اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی،آمریکا و انگلیس می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغین باید با افشاگری رسوایی این شبکه های مجازی و ماهیت آنان و فضای امن موجود در شبکه های داخلی، مردم را به نه گفتن به شبکه های غربی و شرقی ترغیب کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.