1396-12-07 10:29
955
0
50900
امام جمعه بندرترکمن:

کسی که در خانه‌ میلیاردی زندگی می‌کند طبیعی است مسکن مهر را قوطی کبریت بداند/ باید درباره اختلاس‌ها، مفاسد و مشکلات مردم رفراندوم برگزار شود

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه کسی که در خانه‌ میلیاردی زندگی می‌کند طبیعی است که مسکن مهر را به قوطی کبریت تشبیه کند، گفت: باید رفراندوم برگزار کرد تا مشخص شود آیا رئیس جمهور کشورمان باید در خانه چند ده میلیاردی زندگی کند؟

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کردکوی، با اشاره به سخنان رئیس جمهور در خصوص رفراندوم اظهار کرد: در حالی که مردم ایران در 22 بهمن، حماسه بزرگ و تماشایی را خلق کردند انتظار بود برخی زیبایی‌های انقلاب اسلامی را بیان کنند و به مردم امید دهند نه آنکه با سخنان خود موجب اختلاف، ضربه به انقلاب و انقلابیون و خوشحالی دشمنان شوند.

*برگزاری رفراندوم سخن بنی‌صدر در زمان امام راحل بود

وی تصریح کرد: متأسفانه آقای رئیس جمهور در سخنان خود بیان کردند باید طبق قانون اصل پنجاه‌ونهم در برخی موارد که مشکل داریم رفراندوم برگزار کنیم این سخن آقای روحانی را بنی‌صدر در زمان امام راحل مطرح کرده بود.

امام جمعه بندرترکمن متذکر شد: مگر ما رهبر نداریم که بخواهیم رفراندوم برگزار کنیم؟ چه مشکلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد که ایشان مسأله رفراندوم را مطرح می‌کنند، آیا حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف رفراندوم نیست؟

منصوری با بیان اینکه کسی که در خانه‌ میلیاردی زندگی می‌کند طبیعی است که مسکن مهر  را به قوطی کبریت تشبیه کند، اذعان کرد: باید رفراندوم برگزار کرد تا مشخص شود آیا رئیس جمهور کشورمان باید در خانه چند ده میلیاردی زندگی کند یا برخی وزرای دولت باید در خانه چند صد میلیاردی ساکن باشند؟

وی تأکید کرد: رفراندوم باید در خصوص برادر رئیس جمهور کشورمان برگزار شود تا مشخص شود که آیا برادر رئیس جمهور باید از آرمان‌های نظام حمایت کند یا یک مفسد اقتصادی باشد؟! رفراندوم باید در این موضوعات برگزار شود.

امام جمعه بندرترکمن با طرح این پرسش که چرا آقای رئیس جمهور گاهی اوقات از فرامین رهبر معظم انقلاب پیروی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: عدم اطاعت از فرامین رهبری و نشان ندادن عکس‌العمل در برابر مفاسد نیاز به برگزاری رفراندوم دارد.

*حمایت از سران فتنه همنوایی با آمریکاست

منصوری با بیان اینکه آیا ما عده‌ای را از قطار انقلاب پیاده کردیم یا خود پیاده شدند، اذعان کرد: اگر منظور آقای رئیس جمهور برخی افراد مانند شریعتمداری، قمی، منتظری و امثال آن است امام راحل خون دل خوردند تا این افراد را نگه دارند اما خود از قطار انقلاب پیاده شدند.

وی ادامه داد: اگر منظور آقای روحانی سران فتنه است که باید گفت وزارت امور خارجه آمریکا اخیراً در بیانیه‌ای خواستار آزادی سران فتنه شد و با توجه به این موضوع حمایت از این افراد به‌معنای هم‌نوایی با آمریکا است.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشورمان در سال 1378 در مورد فتنه‌گران کوی دانشگاه مبنی بر اینکه این اراذل و اوباش باید در نماز جمعه اعدام شوند، بیان کرد: باید نسبت به اختلاس‌ها، مشکلات مردم و افزایش قیمت دلار که آقای روحانی وعده کنترل آن را دادند رفراندوم برگزار کرد.

منصوری با اشاره به سخنان «نیلوفر نوبخت» برادرزاده سخنگوی دولت مبنی بر اینکه برای منافع آمریکا تفنگ دست می‌گیرم، تصریح کرد: باید در این موضوعات رفراندوم برگزار کرد، آیا چنین فردی که برادرزاده‌اش در آمریکا چنین موضع‌گیری را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد باید سخنگوی دولت باشد؟ آیا این به معنای نفوذ نیست؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.