1396-10-19 11:45
1557
0
48934
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان؛

سرپرست اداره ورزش و جوانان بندرترکمن منصوب شد

در مراسمی از زحمات «فرشید استادی کم» رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن قدردانی و طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، «عبدالقدیر اونق» به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان منصوب شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن، سرپرست فرمانداری در مراسم تودیع رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن و معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان بااشاره به اهمیت ورزش در دوران جوانی مطالبی گفت: منظور از دانستن قدر جوانی در واقع اشاره به جایگاه ورزش دارد و شامل زندگی سالم، تغذیه سالم و رفتار سالم است تا دوران سالمندی سالمی داشته باشند.

الیاس هیوه‌چی اظهار کرد: قدر سلامتی را دانستن برای 30 الی 40 سال آینده مهم است چرا که جوان پرانرژی و از ظرفیت‌های مختلف جوانی برخوردار است ولی این حیطه پایانی دارد و بعد مرحله میانسالی و سالمندی که مسائل خاص خودش از جمله بیماری‌های غیرواگیر و قلبی و عروقی را دارد.
وی با اشاره به اینکه ورزش مهمترین ابزار برای حفظ سلامت و جوانی است از همه مدیران و ورزشکاران شهرستان خواست در این حوزه تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرترکمن بر آموزش و تبلیغات تاکید کرد و گفت: سلامت افراد باعث سلامت فضای شهرستان خواهد شد و در این زمان است که در عرصه‌های تخصصی قهرمانان و مدال‌آوران رشد خواهند کرد و همچنین منجر به رشد و توسعه شهرستان در زمینه‌های مختلف خواهد شد.
در این مراسم از زحمات «فرشید استادی کم» رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن قدردانی و طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، «عبدالقدیر اونق» به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.