1396-07-21 18:54
987
0
45200
امام جمعه بندرترکمن:

مسئولان موانع برای حضور زائران در کربلای معلی را بردارند

امام جمعه شهرستان بندرترکمن گفت: مسئولان موانع برای حضور زائران در کربلای معلی را بردارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت‌الاسلام منصوری پیش از ظهر امروز در دیدار ائمه‌جمعه با مسئولان دستگاه قضایی اظهار داشت: هئیت اسب‌دوانی گنبدکاووس از طریق دولت 20 سیستم کامپیوتر در اختیار دارند و از هر نفر 20 هزار تومان برای قرعه‌کشی دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این کار حرام است و آقای دولت‌مردان می‌دانند حرام است و مسئولان گفتند از قبل بوده و ما نمی‌توانیم کاری کنیم.

امام جمعه شهرستان بندر ترکمن افزود: برخی از آمارهایی که بیان می‎شود خدا رو شکر رضایت‌بخش است و از برخی آمارها در استان انسان وحشت می‌کند.

منصوری گفت: مسئولان ما حرف ائمه جمعه را گوش نمی‌دهند، مسئولان کلان نظام در مناظره‌ها به هم توهین می‌کردند و مردم اینها را می‎بینند و این‎گونه عمل می‌کنند.

وی افزود: چقدر مسئولان ما سبک زندگی که مقام معظم رهبری می‌فرماید توجه می‌کند چقدر به موضوع زندگی ساده می‌پردازند.

امام جمعه بندرترکمن تاکید کرد: تربیت دینی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود، سپاه چند فیلم کوتاه آموزش خانواده ساخته که بسیار پیام دارد.

منصوری گفت: تلویزیون ما فیلم‌های اکشن و درگیری و خشن پخش می‎کند و این موضوع روی ذهن فرزندان ما تاثیر می‌گذارد و دولتمردان ما می‌آین که ویزا را برداریم اما برای اربعین هر فردی بدون ویزا برود برخورد قانونی می‎کنیم.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن افزود: اربعین میتینگی مذهبی است و 20 میلیون زائر به کربلا می‌رود، اربعین یک تقویت بنیه بالایی در انسان ایجاد می کند و مسئولان باید از این ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود: مسئولان باید تبلیغات راهپیمایی اربعین را زیاد کنند و موانع را برای حضور زائران به کربلای معلی بردارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.