1396-06-08 18:59
1285
0
43409
فرمانده سپاه گرگان خبر داد؛

برگزاری مراسم پر فیض دعای عرفه در تپه نورالشهدا گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در جوار هشت شهید گمنام تپه نورالشهدای این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سرهنگ دوم سیدعلی مهاجر از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه به همت هیات رزمندگان اسلام گرگان درجوارمزار هشت شهید گمنام تپه نورالشهدای شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام گرزین و مداحی حاج مهدی مختاری و کربلائی محمد زنگوئی در ساعت 16 روز پنج شنبه نهم شهریور ماه جاری خبر داد.

به گفته وی حضور در این مراسم برای عموم آزاد است و وسیله ایاب و ذهاب راس ساعت 15:30 در میدان ولیعصر به صورت رایگان در خدمت عموم خواهد بود.

سرهنگ مهاجر دعای عرفه را فرصتی برای خلوت با خدا خواند و با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: به فرموده امام صادق(ع) روز عرفه روز دعا و درخواست است و مردم تا می توانند در این روز باید در مناجات و درخواست از خداوند باری تعالی بکوشند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به حرکت امام حسین(ع) به سمت کربلا از مراسم حج، عنوان کرد: دعای امام حسین(ع) و زیارت ایشان در این روز بسیار توصیه شده است.

وی در پایان ابراز کرد: دعا نه تنها برای ثواب بلکه برای کمال است و چه فرصتی مغتنم تر از اینکه روزی به خصوص برای طلب درخواست از خداوند در اختیار انسان به صورت ویژه قرار بگیرد تا راه کمال را بپوید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.