1396-05-24 18:56
1121
0
42763
در آستانه ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی:

جای خالی خیابانی بنام آزادگان در بندر ترکمن احساس می شود

روز ۲۶ مرداد ۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور کبوتران سبکبالی بود که پس از سالها زندان در اسارتگاه قدم به خاک پاک میهن اسلامی می گذاشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، ما را چه رسد که با این قلم های شکسته و بیان های نارسا در وصف شهیدان مفقودان و اسیرانی که در جهاد فی سبیل الله جان خود را فدا کردن و یا سلامت خویش را از دست دادن یا به دست دشمن اسیر شده اند ٬مطلبی نوشته یا سخنی بگوییم ؟

روز ۲۶مرداد ۶۹ میهن اسلامی شاهد حضور کبوتران سبکبالی بود که پس از سالها زندان در اسارتگاه قدم به خاک پاک میهن اسلامی می گذاشتند ، قاصدک آزادی در چنین روزی پیام آور رهایی شده و این کبوتران از بند رسته به آغوش گرم ملت خود بازگشتند،مهین اسلامی و شهرمان چراغانی جشن بود.

ولی امروز در بیشتر خیابان ها ، کوچه های  شهر بندرترکمن را جستجو کردم نشانی از سرافرازی این سرو قامتان نیافتم ، از آنجا که ما باید رهروان و ادامه دهندگان راه ایثارگران و انتقال رشادت های این نسل به نسل آینده باشیم پیشنهاد می شود در سالروز ورود آزادگان سرافراز نام خیابانی را بنام این عزیزان ثبت نماییم تا بر تارک این شهر تابلو ایثار شهادت و مردان انقلابی مشاهده شود.

سیروس کمی / فعال فرهنگی اجتماعی

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.