1396-05-05 12:03
983
0
41998
مسول حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) بندرترکمن:

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی دختران حفظ عفت و پاکدامنی است

مسول حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) بندرترکمن گفت: دختران جامعه اسلامی ما باید با الگو گرفتن از حضرت فاطمه معصومه(س) خود را به نور اخلاق و کرامات انسانی زینت بخشند و راه تعالی نفسانی را طی نمایند تا در آینده فرزندانی نیکو تحویل جامعه دهند. 

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، خدیجه قانعی زارع در مراسم گرامیداشت روز دختر در بندرترکمن با تبریک این دهه اظهار داشت: در اندیشه اسلامی دختر از آنچنان جایگاهی برخوردار است که پیامبر اسلام در مهمترین مسائل اجتماعی آنان را وارد می سازد.

مسول حوزه علمیه غرب استان افزود:پیامبر اسلام در قضیه مباهله دختر خویش را همراه خود برد در حالی که در آن زمان اعراب دختران را زنده به گور می کردند. هم چنانکه خدای سبحان در چندین آیه از قران کریم بر عدم تفاوت بین دختر و پسر اشاره می کند.

وی تصریح کرد: دختران جامعه اسلامی ما باید با الگو گرفتن از حضرت فاطمه معصوم(س) خود را به نور اخلاق و کرامات انسانی زینت بخشند و راه تعالی نفسانی را طی نمایند تا در آینده فرزندانی نیکو تحویل جامعه دهند.

قانعی زارع خاطر نشان کرد:یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی دختران حفظ عفت و پاکدامنی است و این ویژگی در لحظه به لحظه زندگی معصومین مشاهده می‌شود لذا دختران با الگو گرفتن از حضرت معصومه (س)می توانند دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود بازدارند و با ترویج سبک زندگی اسلامی تمام نقشه های استکبار را خنثی سازند.

وی یادآور شد: استکبار جهانی در اتاق های فکر خود به این نتیجه رسیده با نشانه گرفتن عفت و پاکدامنی بانوان جامعه اسلامی می تواند ضربه اصلی خود را به انقلاب وارد نمایند لذا توجه اساسی به این نکته بسیار مهم است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.