1396-05-02 16:59
1213
0
41871
حجت الاسلام کوهستانی:

دهه کرامت آغازی برای حرکت در مسیر امامت و ولایتمداری است

حجت الاسلام کوهستانی گفت: دهه کرامت آغازی برای حرکت در مسیر امامت و ولایتمداری است. لذا یکی از مهم ترین رسالت های طلاب در جامعه توجه به اعتقادات جامعه و حرکت در مسیر هدایت مردم است.

به گزارش گلستان ما، همزمان با آغار دهه کرامت حجت الاسلام جعفر کوهستانی رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با تبریک این دهه در گفتگو با خبرنگار آوای ترکمن اظهار داشت:دهه کرامت دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.

وی افزود:این دهه ارزشمند کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

حجت الاسلام کوهستانی تصریح کرد: دهه کرامت آغازی برای حرکت در مسیر امامت و ولایتمداری است لذا یکی از مهم ترین رسالت های طلاب در جامعه توجه به اعتقادات جامعه و حرکت در مسیر هدایت مردم است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با بیان اینکه دهه کرامت تداعي کننده عزم و قاطعيت و اراده آهنين زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان اسلام است اذعان داشت: تمام مفاهيم سازنده‌اي که ما در فرهنگ اسلامي داريم در اين دهه تداعي مي‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نيايش و ... است.

وی با اشاره اینکه این دهه تصویرگر تمام خوبي‌ها و يادآور جمال انساني است اضافه کرد: دهه کرامت تحول آفريني بانوان آسماني است و اين که مي‌توانند رهبري دل‌هاي صدها ميليون مسلمان را در طي اعصار عهده‌دار شوند.

حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به نقش دشمن در نفوذ فرهنگ اسلامی و برنامه ریزی های وسیع در اغفال جوانان ما یادآورشد: امروز دشمن برای اینکه بتواند به اهداف دیرینه خود دست پیدا کند اعتقادات و افکار نوجوانان و جوانان کشور را نشانه رفته است بنابراین ما باید با تدابیر اساسی فرهنگ دینی و اسلامی خود را بیش از گذشته در بین نسل امروز ترویج دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.