1396-01-04 19:12
1046
0
36984
امام جمعه بندرترکمن:

شخصیت‎های توانمند و اثر‎گذار نامزد انتخاباتی شوند/ با تکیه بر اجناس ملی، تولید خارجی را حرام شرعی و قانونی بدانیم

امام جمعه بندرترکمن گفت: بحث اقتصاد مقاومتی خاص دولت نیست ، لذا همه مردم وظیفه دارند با خرید ابزار و لوازم داخلی و تکیه به اجناس ملی به جایی برسند که تولید خارجی را حرام شرعی و قانونی بدانیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، حجت الاسلام محمد صالح منصوری در نخستین خطبه سیاسی عبادی نماز جمعه بندرترکمن با تبریک آغاز سال نو و دگرگونی طبیعت اظهار داشت: سال نو حاوی درسهای بزرگی برای بندگان خداست ، روزگاری که مدرسه بوده و درسهای زیبایی برای انسان دارد.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به تامل و توجه به زندگی افزود: درسهای زیبای بهار در تحول ، معادشناسی و خودشناسی است و اسلام با تایید کامل عید نوروز سفارشات زیبایی در خصوص این رسم کهن بیان کرده که از جمله آن می توان به دید و بازدید ، صله رحم ، دادن هدیه های مادی و معنوی به دوستان و بستگان و عدم اسراف و تبذیر اشاره کرد.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه در رسمهای نورزی ضمن توجه به سنت حسنه دید و بازدید و دورهمی ها تصریح کرد: در دید و بازدیدها حتما به چشم و هم چشمیها ، حرمت حلال و حرام ، محرم و نامحرم ، به رخ نکشیدن داشته ها وعدم غیبت و تهمت توجه ویژه شود.

امام جمعه محبوب بندرترکمن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی اذعان داشت: طی چندسال گذشته معظم له بیانات مهمی در خصوص اقتصاد کشور داشته لذا توجه به اقتصادمقاومتی که از سالهای گذشته آغاز شده ، همچنان ادامه خواهد داشت چرا که بحث قاچاق به تولید داخلی و اشتغال لطمات جدی وارد می کند.

وی اضافه کرد: بحث اقتصادمقاومتی خاص دولت نیست لذا همه مردم وظیفه دارند با خرید ابزار و لوازم داخلی و تکیه به اجناس ملی به جایی برسند که تولید خارجی را حرام شرعی و قانونی بدانیم.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه نیاز ما اقتصاد و تولید و مدیریت قوی است گفت: اگر مدیریت ما متدین و انقلابی عمل کند کارها با پیشرفت و توسعه فزاینده ای همراه است.

 خطیب توانمند بندرترکمن با اشاره اینکه جوانان انقلابی بسیاری از گره های کور را حل می کنند بیان کرد:همین جوانان انقلابی با غنی سازی 20درصدی اورانیوم نشان دادند که می توانند با توانمندهای خیره کننده خود مملکت را به سوی رشد و شکوفایی سوق دهند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به بحث انتخابات پیش رو نیز تاکید کرد: انتظار آن است در بحث شوراها ، شخصیتهای توانمند و اثرگذار برای نامزد شدن کاندید شوند، در حال حاضر وضع شوراهای شهر بندرترکمن اصلا رضایتبخش نیست لذا با قوی بودن شوراهای شهر پیشرفتهای زیادی در مجموعه شهری ایجاد می شود که باید به آن توجه نمود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.