1395-12-30 19:27
1258
0
36813
در بندرترکمن برپا شد:

تصاویر/ بزرگترین پایگاه طرح ملی امداد و نجات مسافران نوروزی گلستان

بزرگترین پایگاه طرح ملی امداد و نجات و ایمنی سلامت مسافران نوروزی در استان گلستان با مشارکت هلال احمر بندرترکمن برپا شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، مهدی جعفری رییس هلال احمر بندرترکمن و گمیشان با ذکر این خبر گفت: در راستای اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران در نوروز 96 بزرگترین کمپ نوروزی استان گلستان به طول 60 متر در بندرترکمن برپا شده است.

وی تصریح کرد: امسال طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در بندرترکمن با بهره گیری از 2 پست ایمنی و سلامت در دو نقطه محور ورودی شهرستان از سمت کردکوی و اسکله توریستی و یک پست موقت امداد و نجات در خدمت هموطنان و مسافران نوروزی است.

جعفری خاطر نشان کرد:هلال احمر بندرترکمن امسال نیز مانند سال گذشته اقدام به برپایی بزرگ ترین کمپ امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سطح استان گلستان کرده است و محل استقرار این کمپ در محور ورودی شهرستان ترکمن از سمت کردکوی می باشد.

شایان ذکر است بنا به گفته مسافرین نوروزی پایگاه طرح ملی امداد و نجات و سلامت مسافران نوروزی در بندرترکمن استان گلستان  بزرگترین پایگاهی است که مسافران در سفرهای خود به مناطق مختلف کشور شاهد آن بوده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.