1395-12-08 17:58
1146
0
35789
مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه بندرترکمن:

جامعۀ اسلامی باید در عمل محبت خود را به اهل بیت نشان دهد/ بانوان ایرانی براساس فرهنگ فاطمی رشد کرده اند

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن اظهار داشت: ضرورت احیاء سبک زندگی فاطمی، فاطمه شناسی و تبیین ابعاد و زوایای مهم در خطبه های حضرت زهرا(س) می تواند الگوگیری از آموزه های فاطمی در سبک زندگی اسلامی را محقق سازد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام مجتبی طاهری ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به ضرورت سبک زندگی فاطمی در جامعه امروزی اظهار داشت: الگوگیری و توجه روز افزون جامعه به زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) امری غیر قابل انکار است زیرا جامعۀ اسلامی باید در عمل و رفتار محبت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت فاطمه زهرا(س) نشان دهد.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن افزود: ضرورت احیاء سبک زندگی فاطمی ، فاطمه شناسی و تبیین ابعاد و زوایای مهم در خطبه های حضرت زهرا(س) می تواند الگوگیری از آموزه های فاطمی در سبک زندگی اسلامی را محقق سازد.

وی تصریح کرد: یکی از زوایای شخصیتی آن حضرت سیره زندگی کردن ایشان است ، سیره زندگی آن حضرت دقیقا مطابق خواست اسلام و قرآن کریم و هماهنگ با فطرت و وجود و شخصیت هر زن مسلمانی بود، لذا بهره گیری از این الگوی کامل در شرایطی که دشمن با جنگ نرم و صدها شبکه ماهواره ای و نرم افزار رسانه ای به کشور ما حمله کرده بهترین بیمه برای جامعه است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره اینکه امروزه دشمن به دنبال نابودی سبک زندگی اسلامی خانواده ها در کشور است، اذعان داشت: با مطالعه در سیره زندگی حضرت فاطمهالزهرا(س) میتوان به یک الگوی کامل دست یافت.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن با بیان اینکه در اسلام زنان همواره به بینش، تفکر و بصیرت سیاسی توصیه شدهاند ابراز داشت: بانوان ایرانی براساس فرهنگ فاطمی رشد کردهاند و به همین دلیل ایران یکی از قطبهای علمی و مذهبی در جهان اسلام است.

این مقام مسول با اشاره به اینکه منابر پند و موعظه به ویژه در مراسم سوگواری ایام فاطمیه نباید تنها به ذکر فضائل حضرت زهرا(س) منحصر گردد، بلکه حضرت موضوعات تربیتی و اخلاقی نیز مورد توجه قرار گیرد خاطر نشان کرد: شیعه واقعی کسی است که احیاء گر عملی سنت و سبک ، آداب ، روش ، اخلاق ، عدالت و زندگی فاطمی ، علوی و حسینی در جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.