1395-11-18 08:02
2146
0
34826
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار شد:

تصاویر/ مسابقات شتردوانی شمال کشور در بندرترکمن

دومین دوره مسابقات شتردوانی شمال کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر در بندرترکمن به کار خود پایان داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، علی روشن شمال مسول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن عنوان کرد: این مسابقات در قالب سه کورس امروز در مجموعه سوارکاری بندرترکمن برگزار شد که در 16 میلیون ریال جایزه نقدی و 10 تن سبوس به برندگان رقابتها اهدا شد.

وی در ادامه گفت: این رقابت ها با حضور ۱۰ چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن و در حضور حدود 700 تماشاگر در سه کورس به مسافت 600 متر و 1000 متر و دور قهرمانی نیز در مسافت 600 متر برگزار شد.

روشن شمال ادامه داد: در پایان کورس اول و 600 متر 'حمید اونق' قهرمان شد و 'خدر کمی و محمد کمی' به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند که در این کورس صرفا ۸ شتر به خط پایان رسیدند و مابقی شترها به خط پایان نرسیدند.

مسول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن بیان کرد: مسافت کورس دوم 1000 متر بود که در پایان مجددا ' حمید اونق، مقام اول و معید کمی و خدر کمی' به ترتیب دوم و سوم شدند و 6 شتر به خط پایان رسیدند.

وی افزود: در کورس قهرمانی که 600 متر بود سلیمان کلته به مقام نخست رسید. در این دور صرفا چابکسوار شتر قهرمان دور اول و دوم تغییرکرد ولی شتر قهرمان همان شتر مقام نخست دور های اول و دوم بود.

روشن شمال عنوان کرد: در دو کورس اول و دوم به نفرات اول مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد و حواله دو تن سبوس اهدا شد و نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب 200 هزار تومان و یک و نیم تن حواله سبوس و 100 هزار تومان و یک تن حواله سبوس اهدا شد در دور قهرمانی نیز به نفر اول مبلغ 400 هزار تومان اهدا شد.

مسول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن یادآور شد: این مسابقات به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و ازسوی اداره ورزش و جوانان بندرترکمن و با حمایت جهاد کشاورزی و حامیان بخش خصوصی و علاقه مندان به ورزش سوار کاری برگزار شد.

وی تاکید کرد: خدر کمی، معید کمی، عبداللطیف جلالی کلته ، محمد کمی، همراه کمی، عارف قره جه، یوسف کم، حمید  اونق، عبدالباسط اینچه برون و رامین ایری از چابکسوران این رقابت ها بودند که در دور پایانی سلیمان کلته بجای حمید اونق وارد میدان شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.