1397-05-25 11:02
1672
0
56105
در نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر مطرح شد؛

کاهش 60 درصدی عوارض شهرداری نوکنده/ بودجه شهرداری 35 درصد افزایش یافت

رییس شورای شهر نوکنده از تحقق وعده های اعضای شورا خبرداد و گزارشی از فعالیت ها را ارائه کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، حسین مازنی رییس شورای شهر نوکنده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : یکی از وعده های اعضای شورا گسترش شهر نوکنده به جاده اصلی بود، در این خصوص پیگیری های بسیار داشته ایم، شهر نوکنده رشد جمعیت منفی دارد و در حال حاضر با 6700 نفر جمعیت رشد منفی اجازه گسترش طرح هادی شهر را نمی دهند ولی پیگیری های ما همچنان ادامه دارد.

وی افزود : یکی از دغدغه هی مردم نوکنده CNG این شهر که یکی از طرح های مشارکتی شهرداری بود، ولی منفعتی برای شهرداری نداشت، با پیگیری های مکرر این CNG پس از 10 سال به بخش خصوصی با اجاره ماهی 25 میلیون و 200 هزار تومان یک درآمد پایدار برای شهرداری بدست آمد.

مازنی با اشاره به ایجاد اتاق فکر گفت : اتاق فکر با کمیته های مختلف برای بررسی مشکلات مردم راه اندازی شده و پیگیر موضوعات مختلف شهر هستیم.

رییس شورای شهر نوکنده از فعالیت های شاخص شهرداری گفت : 2 هزار تن آسفالت به اندازه 16 هزار متر مربع با اعتبار 400 میلیون تومان درنوکنده اجرایی شد، همچنین برخی عوارض شهر تا 60 درصد کاهش داده ایم، 60 میلیون برای گسترش فضای سبز و تکمیل و ترمیم پارک شهر در نظر گرفته ایم که به زودی انجام میشود و افزایش امکانات رفاهی در ساحل نوکنده با اعتبار 650 میلیون تومان و ...

nokandeh220597 2

وی از پیگیری های اعضا شورا گفت : پیگیر ایجاد نماینگی تامین اجتماعی در این شهر هستیم، همچنین راه اندازی جاده ساحلی بندرگز به نوکنده در دستور کار است .

وی با اشاره به تفکر برخی از اهالی مزنگ بر جدا شدن از شهر نوکنده تصریح کرد : ما همه شهر را به یک چشم نگاه می کنیم، در منطقه مزنگ نیز اجرای پازل، پل، آسفالت و ... گواه ان است، ولی اهالی این منطقه نیز بابد با ما همکاری کنند، تعریض و خیلی از امور نیاز به همت اهالی این منطقه نیز دارد.

گفتنی است بودجه امسال شهرداری نوکنده 2 میلیارد و 800 میلیون تومان است که فقط ماهیانه 120 میلیون تومان هزینه پرسنل و خود شهرداری است، برای اجرای بهتر فعالیت های شهرداری نیاز به همت و همکاری شهروندان نیز است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.