1397-02-29 07:05
1105
0
53545
امام جمعه بندرگز:

ماموریت مسوولان پس از خروج آمریکا از برجام حفظ عزت ملی است/ آزادسازی خرمشهر الگویی برای محور مقاومت منطقه است

امام جمعه بندرگز گفت: امروز آزمون بزرگ مسوولان بعد از خروج آمریکا از برجام حفظ عزت و اقتدار ملت ایران است این خروج نشان داد که دشمن قابل اعتماد نیست.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام سید ابوالفضل حسینی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: از سوی جمهوری اسلامی ایران کشتار بی‎رحمانه ده‎ها تن و زخمی شدن تعداد بی‎شماری از مسلمانان فلسطیینی توسط نیروهای نظامی و نژاد پرست رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی به شدت محکوم شده است.

وی تصریح کرد: در این زمان حساس به نظر می‎رسد کشورهای منطقه به جای پرداختن به نزاع های درونی باید تمام ابزارها و نیروهای ملی و مردمی خود را در راستای مبارزه با سیاست‎های توسعه طلبانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی به‎کارگیرند.

امام جمعه بندرگز ادامه داد:انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف یک خیانت آشکار مثلث شوم آمریکا، آل یهود و آل سعود برای یهودی‎سازی قدش شریف است و این حرکت در سالروز نکبت سلطه و تجاوز شکل گرفته است.

حسینی تاکید کرد: شعله خیانت وجنایت مثلم شوم عبری، عربی و آمریکایی برای یهودی‎سازی قدس با گسترش انتفاضه ملت‎های مسلمان، دامن ناپاک آل سعودرا به آتش خواهد کشید.

وی گفت: خنجری که سعودی‎های خیانت پیشه در همراهی با صهیونیست‎ها و آمریکایی‎ها در انتقال پایتخت آمریکا به قدس شریف وارد کردند در آینده نزدیک بر قلب خائنان آل سعود فرود خواهد آمد.

امام جمعه بندرگز یادآور شد: در جنایتی که رژیم اشغالگر قدس بر تظاهرات مسالمت‎آمیز فلسطینی‎ها داشتند 61 نفر به شهادت رسیدند و 2 هزار و 770 نفر زحمی شدند که در بین زخمی شدگان 225 کودک و 79 زن وجود داشت.

حسینی به مذاکره هسته‎ای اشاره کرد و یادآور شد: اگر تا دیروز تحریم‎ها متغیر بر صحنه اثرگذار بود تجرب بی فائده بودن توافق  و تعامل برای تغییر اصل و یا اثر این متغیر را ثابت کرد.

وی متذکر شد: انتخاب‎های ملت ایران امروز بین دو گزینه گشایش و یا ضیق معیشت نیست بلکه برگزیدن راه عزت و یا تحقیر ملی است از این رو ضروری است تصمیم‎گیری  در مورد مختصر باقی مانده از برجام تصمیمی مبتی بر عزت ملی باشد.

امام جمعه بندرگز تاکید کرد: مردم ایران و افکار عمومی جهان تجربه‎ای از دو نوع رویکرد متفاوت را در برجام شاهد بودیم  در یک سو جمهوری اسلامی ایران که به رغم بی‎اعتمادی به طرق مقابل با اجرای دقیق مفاد توافق صداقت خود را نمایان کرد و در سوی دیگر همچون آمریکایی‎ها آشکار نقص عهد کردند و یا مانند اروپا با سیاست یک بام و دو هوا عملا جانب انصاف را رعایت نکردند.

حسینی گفت: امروز آزمون بزرگ مسوولان بعد از خروج آمریکا از برجام حفظ عزت و اقتدار ملت ایران است این خروج نشان داد که دشمن قابل اعتماد نیست.

وی به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: آزادسازی خرمشهر نشان داد انتخاب مسیر پایداری و مبارزه اسلامی بالندگی و سربلندی است که در جنگ‎های متعدد نیز با تاسی از چنین روحیه‎ای افسانه شکست‎ناپذیری رژیم اشغالگر قدس را بر باد داده است.

امام جمعه بندرگز افزود: تاثیرپذیری چنین روحیه‎ای بر روند تحولات راهبردی منطقه در حدی است که امروز از محوری به عنوان مقاومت از آن یاد می‎شود./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.