1396-12-10 15:14
951
0
51070
فرماندار بندرگز :

مربیان پرورشی در تربیت صحیح نسل آینده جامعه وظیفه سنگینی برعهده دارند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : مربیان پرورشی در تربیت صحیح نسل آینده جامعه رسالت و وظیفه سنگینی برعهده دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، "حسین احمدی" در گفت وگوی خبری به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار داشت : در نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی ، نیروهای پرورشی الگوی مناسبی برای تزکیه نفس هستند.

احمدی به ضرورت تدوین برنامه های تعلیم و تربیت بر اساس دستورات و فرمایشات ائمه اطهار(ص) اشاره کرد و افزود : معلمان و مربیان پرورشی در ترویج فرهنگ غنی اسلام و آموزه های دینی نقش برجسته ای دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با اشاره به شیطنت ها و هجمه های فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اظهار داشت : دشمنان ایران اسلامی در جنگ نرم ، دانش آموزان و نوجوانان این مرز و بوم را هدف قرار داده اند.

فرماندار بندرگز ، فرهنگیان را دلسوزترین و وفادارترین قشر جامعه در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد : با بصیرت افزایی دانش آموزان و پرورش و تربیت نیروی انسانی سالم ، متعهد ، ایران اسلامی مقتدرانه به حرکت رو به رشد خود ادامه می دهد.

احمدی به تلاش ها و خدمات دولت در حوزه های فرهنگی و تربیتی اشاره کرد و گفت : با حمایت های دولت تدبیر و امید ، فعالیت های آموزش و پرورش در بعد تربیتی و امور پرورشی پررنگ تر شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.