1396-09-13 07:33
969
0
47353
سرپرست فرمانداری بندرگز:

ظرفیت‎های چشمگیر و بی‎نظیری در حوزه گردشگری در بندرگز وجود دارد

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرگز گفت: ظرفیت های چشمگیر و بی نظیری در حوزه گردشگری در بندرگز وجود دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، حسین احمدی در نشست فرمانداران با استاندار گلستان اظهار کرد: باید تلاش کنیم ظرفیت‎های این صنعت ارزشمند به مردم کشور معرفی و بعد برای سودآوری آنها اقدام شود.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد با ایجاد فضای همدلی و تعامل در بندرگز روند توسعه و پیشرفت این شهرستان شتابان شود.

سرپرست فرمانداری بندرگز ادامه داد: آماده همکاری و حمایت از سرمایه‎گذاران در شهرستان بندرگز هستیم و با فراهم کردن زمینه‎های لازم برای سرمایه‎گذاری از حضور آنان در این شهرستان استقبال می‎کنیم.

احمدی اظهار داشت: با وجود ظرفیت‎های فراوان در بخش گردشگری بندرگز نتوانسته ‏ایم از این ظرفیت‎ها بهره لازم برای توسعه صنعت گردشگری در کشور ببریم.

سرپرست فرمانداری بندرگز به ظرفیت های گردشگری بندرگز در حوزه های طبیعی، مذهبی، فرهنگی و تاریخی اشاره کرد و اظهار داشت: باید از این ظرفیت ها بهره برداری و هر اقدام لازم برای میزبانی گردشگران و سرمایه گذاران فراهم شود.

وی تصریح کرد: بندرگز به دلیل قرار گرفتن در مدخل ورودی مسافران و گردشگران به استان، دروازه طلایی گردشگری است و باید از این فرصت برای توسعه گردشگری استفاده کنیم.

این مقام مسوول با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند در بندرگز اظهار داشت: امروز نخبگان و فرهیختگان بندرگزی می‎توانند در جایگاه خود نقطه قوتی برای این شهرستان باشند.

احمدی به فرصت ها، ظرفیت ها، توانمندی ها و موانع موجود اشاره کرد و افزود: انشاالله با نگاه توسعه محور و تاکیدات استاندار گلستان و تسلط ایشان در ظرفیت های موجود در بندرگز بتوانیم در توسعه شهرستان گامهای موثری بردایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.