1396-07-04 13:58
1645
0
44542
رئیس شورای اسلامی شهر نوکنده:

نمایندگان شورای شهر نوکنده در ادارات مشخص شد !

رئیس شورای اسلامی شهر نوکنده از انتخاب نمایندگان شورا در سازمان های وابسته و غیروابسته خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، ابوالقاسم مازنی رئیس شورای اسلامی شهر نوکنده در گفت و گو با خبرنگار کناره اظهار داشت: شورای اسلامی شهر در سومین جلسه رسمی خود، تکلیف نماینده ها را درکمیته و هئیت ها در فضاي همدلي و با وفاق و تاييد اعضای شورای شهر، به مدت یک‌سال انتخاب کردند.

مازنی گفت: در کمیته انضباطی ماده 15 قانون تاکسیرانی برای جلوگیری از تخلفات رانندگی، حسن مازنی بعنوان نماینده شورا در کمیته فوق انتخاب گردید. 

همچنین موسی شربتی و حسن مازنی بعنوان نماینده اصلی و ابوالقاسم مازنی ‌علی البدل و مهدی نمازی علی البدل بدوی در هیئت حل اختلاف مالیاتی به اداره امور مالیاتی شهرستان بندرگز معرفی شدند. 

رئیس شورا افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بعد از بحث و بررسی، حسن مازنی عضو شورای اسلامی شهر را بعنوان نماینده شورا در شورای فرداست انتخاب کردند . 

مازنی با اشاره به آغاز بکار دوره پنجم شورا گفت: يقينا هدف همه همکارانم در شورا تلاش در راستاي رفع مشکلات و رشد و توسعه بيش از پيش شهرمان خواهد بود و در اين راه دست همه شهروندان عزيز را مي فشاريم تا بتوانيم با کمک و همراهي دوجانبه، شهر نوکنده را به جايگاه واقعي اش برسانيم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.