1396-05-07 09:01
681
0
42052
طهماسبی در جلسه ستاد دهه امامت و ولایت :

استمرار برنامه های فرهنگی - مذهبی خانواده را از آسیب های اجتماعی مصون نگه می دارد

اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان در سال 96 به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تشکیل شد.

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی در این جلسه با اشاره به اهمیت مناسبت های مختلف در جمهوری اسلامی گفت: استمرار برنامه های ارزشمند فرهنگی مذهبی می تواند باعث تقویت باورهای دینی جامعه شده و خانواده ها را از خطر آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان با تأکید بر مردم محور بودن فعالیت های این ستاد تصریح کرد: برنامه ریزی پیرامون برگزاری برنامه های منسجم و متمرکز در شهرستانها با محوریت ترویج شعائر غدیر، در دستور کار این ستاد خبر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه از برگزاری جشن ها و مراسم سخنرانی در مساجد، هیئات مذهبی، اماکن و بقاع متبرکه و همچنین مراسم بزرگداشت غدیر در کلیه دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

وی؛ تهیه محتوا، تولید و توزیع محصولات فرهنگی پیرامون موضوع امامت و ولایت، شناسایی، معرفی و تجلیل از پرچمداران و خادمان غدیر، برگزاری مراسم نورافشانی در شهرستانها، برگزاری نشست های علمی پیرامون مسائل غدیر در محیط های دانشگاهی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقه کتاب خوانی با محور غدیر شناسی و حفظ و شرح خطبه غدیر و برگزاری همایش وحدت را از دیگر برنامه های شاخص دهه امامت و ولایت در استان گلستان برشمرد.

طهماسبی تأکید کرد: ما در دهه امامت و ولایت دو عید بزرگ و فرخنده مسلمانان را در پیش داریم، بنابراین تمامی برنامه ها در شهرها و روستاها، باید مبتنی بر شادی و نشاط باشد.

دهه امامت و ولایت سال 96 از پنجشنبه 9 شهریور مصادف با روز عرفه(یکروز قبل از عید سعید قربان) آغاز و شنبه 18 شهریور مصادف با عید سعید غدیر خم به پایان می رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.