1396-04-22 12:58
1062
0
41393
فرمانده سپاه بندرگز:

بانوان با حجاب کامل می شوند/ هنر بسیج مقابله با برنامه‌های ضد فرهنگی دشمن است

فرمانده سپاه شهرستان بندرگز با عنوان برنامه های فرهنگی و اجتماعی ساپ در شهرستان بندرگز گفت : شعار هفته " حیا ، عفاف ، حجاب ، ندای فطرت و تعالی اجتماعی " است...

به گزارش گلستان ما، سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در گفت و گو با خبرنگار کناره در حاشیه مراسم اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده اظهار داشت : ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است پس باید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.

فرمانده سپاه بندرگز ادامه داد: بیشتر برنامه های دشمنان در فضای مجازی و شبکه های ماهواره علیه زنان است چرا که آنان رکن اصلی خانواده را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به شعار هفته "حیا ، عفاف ، حجاب ، ندای فطرت و تعالی اجتماعی" افزود : بسیج پیشگام جنگ نرم در راه حفظ حجاب و بانوان با عفت و نخبگان علمی اسلامی  گام نهاده ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیر مهمی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به توطئه استکبار جهانی برای کمرنگ کردن ارزش‌ها در قالب تهاجم فرهنگی، گفت: هنر بسیج مقابله با برنامه‌های ضد فرهنگی دشمن است.

سرهنگ زمانی تصریح کرد : تجربه نشان داده که از پیش انقلاب تا کنون حجاب هیچگاه مانع حضور بانوان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی و حتی در زمان حضور در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نشده بلکه موجب مطرح شدن و بازتاب مثبت جهانی شده است.

فرمانده سپاه با اشاره به تولیدات داخلی گفت : تولیدی های کشور هم باید در این راستا با ایده های زیبا و اسلامی اقدام به تولید محصولی کنند که هم حجاب در آن رعایت شده باشد و هم مورد پسند اجتماع و بانوان باشد.

وی در پایان گفت: راهپیمایی و اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده که هم اکنون در حال برگزاری است،  مسابقات هنری با موضوع عفاف و حجاب، کارگاه پرسش و پاسخ دختران و مادران ، کلاس های تخصصی عفاف و حجاب ، معرفی الگوهای برتر حجاب و عفاف ، تجلیلی از بانوان محجبه نخبه ، فروش با تخفیف و دوخت رایگاه چادر در راستای فرهنگسازی  و...  از جمله  برنامه های سپاه شهرستان بندرگز در هفته عفاف و حجاب  می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.