1396-04-14 11:26
1141
0
41072
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز:

تقویت و رونق تولید داخلی کلید حل مشکلات اقتصادی مردم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز به اهمیت نقش رسانه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: فرهنگ و ارتباطات کمک بسیاری به مبارزه با قاچاق کالا می‌کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، لیلا هزارجریبی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر "مبارزه‌ قاطعانه و عملی با قاچاق کالا"، افزود: مبارزه با قاچاق کالا یکی از عوامل بسیار مؤثر تقویت تولید داخلی است.

وی با اعلام این نکته که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان عضو کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان است، افزود: تلاش شده در حوزه شهرستانی نیز درزمینهٔ فرهنگ‌سازی اقدامات لازم انجام شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه‌ کارگری، نه در خارج بلکه در داخل و در تقویت و رونق تولید داخلی است.

وی در خاتمه بر لزوم تمرکز جدی مبارزه با قاچاق کالا به‌عنوان یکی از معضلات اصلی اقتصاد کشور تأکید کرد و گفت: قاچاق کالا آسیب فراوانی به بخش تولید کشور وارد می‌کند بر همین اساس نیاز است در جهت صیانت و حمایت از تولید داخلی با این پدیده شوم مبارزه جدی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.