1395-12-16 08:33
1304
0
36195
فرماندار بندرگز:

کمپ‌های گردشگری در شهرستان بندرگز برپا می‌شود

فرماندار بندرگز گفت: پایگاه‎ها و کمپ‎های نوروزی در شهرستان بندرگز در ایان نوروز امسال برپا خواهد شد و کمپین‎هایی روستایی را نیز در روستاهای مسیر اصلی مستقر خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما، علی‎اصغر میرزایی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در نوروز سال 1396 اظهار داشت: مسابقات ورزشی را در ایام نورزی در شهرستان بندرگز در نظر خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: ما جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بندرگز را برگزار کردیم و روسای کمیته‎ها ابلاغشان صادر شده و برنامه جداگانه دنبال می‎کنند.

فرماندار بندرگز ادامه داد: کمیته تعیین مکان و جانمایی برای برپایی پایگاه‎ها و کمپین‎ها نوروزی در شهرستان در نظر گرفتیم تا مشکلاتی که در این راستا در سال گذشته داشتیم، رفع شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: سفره هفت‌سین در محل کمپین‎ها پهن خواهد شد و از نخستین مسافری که وارد شهرستان و استان می‎شود تجلیل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: روستاهایی که در مسیر مسافران قرار دارد در جفاکنده و گزشرقی کمپین‎هایی روستایی را مستقر خواهیم کرد و در مسجد بین راهی نیز نمایشگاه پخت غذای سنتی را خواهیم داشت.

فرماندار بندرگز یادآور شد: برگزاری نمایشگاه و افتتاح بازارچه صنایع دستی را در شهرستان بندرگز در نظر گرفتیم.

میرزایی افزود: اجرای برنامه‎های فرهنگی و هنری در محل کمپ‎ها از طریق اداره فرهنگ و ارشاد و سازان تبلیغات را در دستور کار داریم.

وی تاکید کرد: روحانی و امام جماعت در محل کمپین‎ها نوروزی در شهرستان حضور خواهد داشت و بنرها و دفترچه‎های راهنمایی مسافر در شهرستان تدوین و بین مسافران توزیع خواهیم کرد و نمایشگاه مشترکی برای مسافران نوروزی در گلوگاه برگزار خواهیم کرد و رایزنی‎ها در این موضوع انجام شده است.

میرزایی تاکید کرد: به اعضای شورای تامین ابلاغ شده که در این ایام نوروز در شهرستان حضور داشته باشند و لیست کشیک‎ها و نانوایی‎ها را برای بازرسی اخذ کردیم.

وی بیان داشت: دستگاه‎های خدمات‎رسان در شهرستان بندر گز حضور چشم‎گیری در ایام نوروز خواهند داشت تا در بروز حادثه و یا مشکل همکاری داشته باشند و اداره اوقاف شهرستان برای اسکان اضطراری مسافر و یا محل اقامتی برای مسافران در نظر گرفتیم.

میرزایی افزود: نصب اعلام هشداردهنده در بلوارهای ورودی شهرستان در دستور کار قرار گرفته و مقرر شده که دستگاه‎ها گزارش روزانه اقدام خود را به فرمانداری ارائه کنند و اکیپ‎های گشت بازار و اماکن عرضه گشت بازار در نظر گرفتیم و گشت‎های منظمی را در این خصوص خواهیم داشت.

فرماندار بندرگز تاکید کرد: چادر راهنمایی مسافر در ورودی و میدان شهر بندرگز در نظر خواهیم گرفت و سالن‎های ورزشی را نیز برای مواقع ضروری در نظر گرفته‎ایم./ تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.