1395-04-07 15:40
1652
0
34248
خبری خوش برای بندرگزی ها؛

روزنه های امید برای حل مشکلات ساحل بندرگز !/ پارک ساحلی در بندرگز احداث می‌شود

دبیر کارگروه گردشگری استان گلستان گفت: در ساحل زیبای دریای خزر در شهرستان بندرگز پارک ساحلی به کمک شهرداری این شهر احداث می‌شود.

به گزارش گلستان ما، ابراهیم کریمی در جلسه کارگروه گردشگری استان اظهار داشت: در این جلسه کارگروه گردشگری استان 3 موضوع مهم با گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد.

وی افزود: نخستین طرح که مدت‌ها در گردشگری استان گلستان مورد بررسی قرار گرفت، طرح تله کابین آبشار کبودوال علی‌آبادکتول بود که مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تاکید کرد: مجری و سرمایه‌گذار این طرح مشخص شده و با مشارکت بخش خصوصی که اهالی شهرستان علی‌آبادکتول است، این طرح اجرایی می‌شود.

وی گفت: همچنین طرح تله کابین گرگان مسیر خود را طی کرده و به دنبال اجرایی شدن این طرح هم هستیم و با برداشته شدن موانع مسیر تا 2 سال آینده اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: اجرای پارک ساحلی در بندر گز از دیگر مصوبات این جلسه بود که با کمک شهرداری بندرگز به اجرا درخواهد آمد.

کریمی افزود: این طرح باید با دقت بررسی می‌شد و با بررسی انجام شده این پارک در زمین اداره راه و شهرسازی در اختیار شهرداری گذاشته، ساخته خواهد شد.

دبیر کارگروه گردشگری استان گلستان اظهار کرد: وسعت این پارک 28هکتار است و با کمک شهرداری ساخته خواهد شد.

کریمی درباره طرح‌هایی که سازمان گردشگری و پایانه های استان گلستان در محورهای اصلی استان اجرا می‌کنند، گفت: مصوب شد تا طرح‌های آن‌ها در قالب طرح‌های مشترک باشد و موازی‌کاری در این بخش انجام نشود.

وی گفت: هدف ما از اجرای طرح‌های مختلف در استان گلستان ماندگاری مسافران است تا زمان آن از یک روز و نیم بیشتر شود و استان گلستان مقصد گردشگری شود./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.