1397-11-11 10:56
1038
0
60815
نماینده ولی فقیه در استان گلستان :

خدمت به خلق و رفع نیاز های مردم یک عمل آسمانیست

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در آق قلا گفت : خداوند متعال بندگانی را که در راه رفع نیاز های مردم تلاش میکنند، در روز قیامت در امان قرار خواهد داد به همین جهت خدمت به خلق و رفع نیاز های مردم برای همه ی ما یک عمل آسمانیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، سه شنبه 9 بهمن ماه ، همایش متمرکز "آموزشی توجیهی دهیاران استان گلستان" با حضور "آیت الله نور مفیدی" نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار گلستان ، فرمانداران ،بخشداران ، دهیاران استان و سایر مسئولین استانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

گفتنی است ؛ فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و وشمگیر و دهیاران شهرستان آق قلا با حضور خود جلوه ای زیبا به این مراسم باشکوه بخشیده اند.

در این مراسم 5 تن از دهیاران شهرستان آق قلا به عنوان دهیاران برتر و نمونه معرفی شده و از آنها تقدیر و تشکر بعمل آمد.

آیت الله "سیدکاظم نور مفیدی" نماینده ولی فقیه در استان گلستان در همایش دهیاران استان با اشاره به مقام والای دهیاران گفت: خداوند متعال در زمین بندگانی دارد که در راه رفع نیاز های مردم تلاش میکنند، و در مقابل خدمتشان به مردم ، آنها را در روز قیامت در امان و امنیت قرار خواهد داد ، به همین جهت خدمت به خلق و رفع نیاز های مردم برای همه ی ما یک عمل آسمانیست.

وی در ادامه افزود : مقام دهیار مختص یک قوم نبوده، بلکه متعلق به تمامی اقشار مختلف مردم در روستاست.

امام جمعه گرگان در پایان خاطر نشان کرد: دهیاران نقش بسیار مهمی در توسعه روستاها و کشورمان را بر عهده دارند و اهمیت آنان را نمی توان نادیده گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.