1397-02-19 08:57
1247
0
53316
در مراسمی با حضور ریاست محترم بنیاد مستضعفان کشور انجام شد؛

اهداء دو هزار سند املاک علوی به صورت رایگان در آق قلا + تصاویر

مراسم اهداء 2 هزار سند املاک بنیاد مستضعفان "املاک علوی" به اقشار کم‌درآمد و محروم شهرستان آق‌قلا در سالن ورزشی ولایت انبارالوم برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، مراسم اهداء 2 هزار سند املاک بنیاد مستضعفان "املاک علوی" به اقشار کم‌درآمد و محروم شهرستان آق‌قلا با حضور "محمد سعیدی کیا" ریاست محترم بنیاد مستضعفان کشور، فرماندار،ائمه جمعه و جماعات و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی ولایت انبارالوم برگزار شد.

مسعود بهادران مدیرکل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشوردر این مراسم گفت : برای نخستین بار طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی در حوزه کشاورزان کم برخوردار, یک‌هزار و 380 فقره اسناد اراضی کشاورزی به مردم شهر انبار الوم از توابع شهرستان آق‌قلا اهداء شد.

مدیرکل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: در اجرای چهل و ششمین مرحله از واگذاری اسناد املاک و اراضی علوی 2 هزار فقره اسناد با کاربری کشاورزی و مسکونی به صورت رایگان به مردم شهرستان آق‌قلا اهدا شد

بهادران گفت : مساحت این 2 هزار فقره اسناد, یک هزارو 934 هکتار به ارزش 318 میلیارد ریال است که از این مقدار, یک هزارو 900 هکتار مربوط به اراضی کشاورزی به ارزش 240 میلیارد ریال می باشد.

مدیر کل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور اظهار کرد: 620 فقره از اسناد اهدایی نیز کاربری مسکونی دارد که مساحت آن 34 هکتار به ارزش 78 میلیارد ریال است و اجرای این طرح ویژه اهدا اسناد اراضی کشاورزی در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.