1396-12-07 12:46
2981
0
50918
به منظور بررسی مشکلات انجام شد؛

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از 12 روستای آق قلا + تصاویر

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از 12 روستای بخش مرکزی آق قلا بازدید کرد و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، نبی ا... هزار جریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار، بخشدار مرکزی و ریاست بنیاد مسکن شهرستان آق قلا از 12 روستای بخش مرکزی آق قلا بازدید کردند.

در طی این بررسی و بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان آق قلا تصمیماتی برای حل مشکلات روستا ها اتخاذ شد که از این قبیل میتوان به روستای باغه یلمه سالیان بررسی مراحل احداث پل بین روستایی -گری بهره بردازی از سالن ورزشی - باغه شیخ موسی تخصیص سهم حق آبه آب بندان - قره داغلی ، بهلکه بایرام آخوند ، بهلکه داشلی و بدراق ملا - تامین و بهبود وضعیت آب شرب و رفع افت ولتاژ برق و بازسازی و بازنگری مدرسه و طرح هادی و افزایش بافت مسکونی - بهلکه شیخ موسی، نصرت آباد نوسازی شبکه آبرسانی، بهسازی مسیر دسترسی به آرامگاه مسلمین و 6 شهید والاقدر ، تامین برق و تعمیر و بازسازی منبع هوایی سالن ورزشی روستا - تپه ظهوریان افزایش بافت جهت استقرار مسکن جوانان - جماران بررسی اشتغال جوانان ، افزایش بافت مسکونی و احداث مدرسه و زمین ورزشی روستا اشاره کرد.

همچنین نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به همراه نماینده دولت در شهرستان آق قلا به سوالات مردم جواب داده و قول مساعد برای پیگیری مشکلات آنها را دادند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.