1396-09-05 12:50
1144
0
47068
فرمانده سپاه آق قلا:

بسیج یک جنبش خود جوش مردمی و فرهنگ اسلامی انقلابی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آق قلا گفت: بسیج یک جنبش خود جوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی ، انقلابی است و هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمن قرار گرفته وارد میدان شده و حضور موثر داشته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، سرهنگ پاسدار حسینعلی زرگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آق قلا ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج در گفتگویی با خبرنگار ما گفت : بسیج الگوی کشورهای اسلامی و آزادی خواهان جهان بوده در تمام صحنه ها موفق عمل کرده است و برگ زرینی به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه کرده است.

وی افزود : بسیج یک جنبش خود جوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی ، انقلابی است و هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمن قرار گرفته وارد میدان شده و حضور موثر داشته است.

سرهنگ پاسدار زرگری ادامه داد : فرهنگ تفکر بسیجی بر گرفته از فرهنگ قرآن و نیاز است باید در جامعه ترویج داده شود تا چشم طمع جهانخواران از نظام اسلامی دور شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آق قلا در خصوص برنامه های این هفته به خبرنگار ما گفت : برنامه های بسیج با محورهای دفاعی، فرهنگی، علمی و خدمت رسانی پیش بینی شده و در اولویت برنامه های امسال قرار گرفته است.

وی تصریح کرد : به مناسبت 38 امین سالگرد هفته بسیج این ناحیه 146 برنامه عمومی 59 برنامه شاخص در زمینه های فرهنگی ورزشی ، اقتصاد مقاومتی ، اجتماعی سیاسی و هنری با حضور بسیجیان خانواده های معظم شهدا ایثارگران و اقشار مختلف مردم در شهرستان آق قلا برگزار می نماید.

سرهنگ پاسدار زرگری خاطر نشان کرد : از اهم این برنامه ها میتوان به دیدار از خانواده شهدا ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ، برگزاری یادواره شهدا ، برگزاری نمایشگاه و تجمع بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذر می باشد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.