1396-07-23 13:49
1028
0
45310
مردم آق قلا:

صحبت های ترامپ نقض برجام بود/ دروغگویی ترامپ برای حامیانش هم به اثبات رسید

مردم آق قلا گفت: هیچ کدام از مردم کشورمان به آمریکا اعتمادی ندارند و عهد و پیمان آن ها را دروغ میدانستند اما امروز این مسئله به همگان ثابت شد که آمریکا عهد شکن است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، دونالد ترامپ در سخنانی ضمن تکرار ادعاهای واهی گذشته خود، ایران را حامی تروریسم خواند و به وضوح برجام را نقض کرد. حرفهای ضد و نقیص ترامپ درباره ملت ایران هدفی جز اختلاف افکنی و تلاش برای ایجاد فاصله بین ملت و نظام و همچنین مسلمانان منطقه نداشت.

صحبت های این فرد بازتاب های بسیار گوناگونی داشته است. مسئولین، علما و روحانیون، مردم و همه اقشار مختلف این صحت ها را نشان از بی اعتماعی گستاخی ترامپ و دولت او دانستند.

به میام مردم آق قلا نیز رفتیم تا واکنش آن ها را از صحبت های ترامپ جویا شویم.

حاج آخوند چابکی یکی از آق قلایی هایی است که در خصوص صحبت های ترامپ به خبرنگار ما گفت : جعلی و دروغین بودن عهد و پیمان های کشور آمریکا از قبل برای مردم ایران به واسطه روشنگری های مقام معظم رهبری عیان بود.

وی افزود : امروز پس از اظهارات ریس جمهوراین کشور برای همه حتی هم پیمانان خود به اثبات رسید.ما مردم ایران همچون گذشته به آمریکا اعتمادی نداریم.

پقه یکی دیگر از شهروندان آق قلایی است که به ما گفت : ریس جمهور آمریکا فردی قابل پیش بینی و اعتماد نیست و چندان فرقی با سیاست های رئیس جمهور های قبل آمریکا ندارد.

وی افزود : به همین دلیل است که هیچ کدام از مردم کشورمان به آمریکا اعتمادی ندارند و عهد و پیمان آن ها را دروغ میدانستند اما امروز این مسئله به همگان ثابت شد که آمریکا عهد شکن است.

 
یکی دیگر از شهروندان آق قلایی در این خصوص گفت : همیشه هدف آمریکا ایجاد اختلاف میان مسلمانان بوده است تا علاوه بر تخریب اسلام، با فروش اسلحه به منافع مالی برسد. برای دروغگویانی مثل ترامپ چیزی به جز پول معنا ندارد و نخواهد داشت.

وی افزود : آمریکا دروغگو و غیرقابل اعتماد است و ما باید هوشیار باشیم تا فریب آن ها را نخوریم.

یکی دیگر از شهروندان آق قلایی در این خصوص گفت : صحبت های ترامپ نقض برجام بود و خودشان هیچ پایبندی به برجام نداشتند. ایران به همه تعهدات خود پایبند بوده است. ترامپ با صحبت های سخیف خود نشان داد که چیزی از سیاست بلد نیست و فقط به فکر منافع خود می باشد.

وی ادامه داد : ما نیز باید هوشیار باشیم و نگذاریم که آنها با ایجاد اختلاف میان ما، بتوانند به نقشه ها و اهداف پلید و شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.