1396-06-05 07:29
585
0
43233
در نشست هم اندیشی مدیر کل کمیته امداد با اصحاب رسانه استان مطرح شد؛

خبرنگاران می توانند موجب گره گشایی و کمک به ایتام شوند/ دستگاه های متولی از ظرفیت رسانه در روند توسعه استفاده کنند

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: خبرنگاران بعنوان افراد مطلع وآگاه در جامعه می توانند با انعکاس اخبار و بیان دغدغه افراد سطح جامعه موجب گره گشایی و کمک به ایتام شوند.

به گزارش گلستان ما، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که به منظور نقد و بررسی عملکرد کمیته امداد برای گره گشایی بیشتر مددجویان برگزار شد، خواستار ارائه راهکار و پیشنهاد برای رفع نواقص این نهاد شد.

امان اله حسین پور، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: ما در جهت مردمی کردن کمیته امداد و افزایش روز به روز کمکهای مردمی به منظور گره گشایی بیشتر نیازمندان به دنبال رفع نقاط ضعف خود برای جذب بیشتر اعتماد مردمی هستیم. 

وی افزود: با توجه به درآمد 430 میلیارد ریال سال گذشته کمیته امداد استان گلستان که نسبت به جمعیت استان رقم پایینی است بدنبال راهکارهایی برای افزایش درآمد هستیم.

حسین پور در ادامه عنوان کرد: خبرنگاران بعنوان افراد مطلع وآگاه در جامعه می توانند با انعکاس اخبار و بیان دغدغه افراد سطح جامعه موجب گره گشایی و کمک به ایتام شوند.

وی با توجه به محدود بودن منابع و 106 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان ، یادآور شد: این جلسه را به منظور نقد و بررسی عملکرد این نهاد برگزار شده است تا با انتقال شنیده ها و دغدغه های مردم در جهت رفع آن بتوانیم راهکارهایی برای افزایش 2 تا 3 برابری درآمد و حل معضل 4 هزار نیازمند بی مسکن و در پیش نوبت درمان، جهیزیه گام برداریم.

حسین پور افزود: کمیته امداد استان گلستان توانست در سال 95 مبلغی بالغ بر 230 میلیارد ریال را بعنوان درآمد جذب کند که با توجه به اینکه افزایش درآمد منجر به رفع بهترمشکل نیازمندان می گردد برای سال جاری درآمد 900 میلیارد ریال را هدف گذاری کرده ایم که امیدواریم با جذب از مردم و خیران تمامی سطح استان تحقق یابد.

در ادامه برخی اصحاب رسانه به بیان پیشنهاداتی همچون تسهیل راه های اشتغال مددجویان، ارتقاء و حفظ کرامت مددجویان،به کارگیری بانوان در سطوح بالایی مدیریتی برای ارائه خدمات راحت تر ارباب رجوع خواهر، استفاده از ظرفیت رسانه ها در جهت بیان مشکلات نیازمندان و جذب و ترغیب خیران اشاره کردند.

طالبی، تهیه کننده رادیو نیز در ادامه افزود: فعالیتهای کمیته امداد در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما قرار دارد به همین منظور اگر ما حتی در برنامه های خود نام کمیته امداد را ذکر نکنیم و به تبلیغ کارهای حسنه بپردازیم در واقع بعنوان یک امدادگر در جهت کمک به نیازمندان و کمیته امداد گام برداشته ایم. 

وی درادامه عنوان کرد: کمیته امداد باید در طول سال به منظور حفظ مخاطب خود، برنامه های مختلفی با شیوه های جدید و متنوع به منظور تبلیغ فرهنگ امداد و کمک رسانی تهیه کند.

طالبی افزود: استفاده از قالبهای نمایش رادیویی به منظور تحریک جنبه عاطفی مخاطبین و جذب کمک های مردمی،کمیته امداد ا در رسیدن به اهداف مدنظر یاری رساند.

در این جلسه رجائی، مسئول خبرگزاری فارس استان گلستان نیز یادآور شد: دستگاههای متولی باید در روند سند توسعه در پیشبرد اهداف خود از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند.

محمدی، تهیه کننده برنامه های تلویزیونی سیمای گلستان نیز افزود: ما باید در هر منطقه بر اساس شرایط و موقعیت افراد و اقوام آن استان برای جذب کمکهای خیرخواهانه ی مردمی مختص استان قدم برداریم.

فرخی، مدیر مسئول هفته نامه التیام نیز یادآور شد: رویکرد کمیته امداد باید در حمایت از نیازمندان به سمت توانمندسازی فرزندان مددجویان با فراهم کردن زمینه ی ادامه تحصیل و ارائه آموزشهای لازم به آنان تغییر کند.

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

 

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.