1396-03-22 12:01
1520
0
40169
مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی :

گروهک داعش نمی تواند خدشه ای به اقتدار و صلابت ایران وارد کند

مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی خاطر گفت : امروز اقتدار و صلابتی که کشورمان با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در جهان دارد، دشمنان و گروهک داعش نمی‌توانند خدشه‌ای به‌نظام جمهوری اسلامی ایران برسانند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، حاج آخوند سلاق مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی با محکوم کردن حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) گفت : این حادثه تروریستی به‌وسیله کوردلانی که نمی‌توانند صلابت و پایداری و امنیت کشور عزیزمان را تحمل کنند انجام شده است و من این عملیات را به شدت محکوم می کنم.

وی افزود : این گروهک‌های تروریستی همانند داعشیان بدانند که کشور ما در هشت سال دفاع مقدس آن هم در اوایل انقلاب اسلامی با نیروهای خودجوش و انقلابی بسیجی توانستند از کشورمان در برابر حملات رژیم صدام به پشتیبانی تعداد زیادی از کشورها دفاع کنند.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی خاطر نشان کرد : امروز اقتدار و صلابتی که کشورمان با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در جهان دارد، دشمنان و گروهک داعش نمی‌توانند خدشه‌ای به‌نظام جمهوری اسلامی ایران برسانند و این نکته‌ای هست که نباید این گروهک‌ها به هیچ عنوان از یاد ببرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.