1396-03-19 15:58
1304
0
40040
امام جمعه اهل سنت آق قلا :

قتل و غارت برادران مسلمان ما توسط گروهک داعش را شدیداً محکوم می‌کنم

امام جمعه اهل سنت آق قلا گفت : این گروهک‌ها مانند داعش برادران مسلمانمان را قتل و غارت می‌کنند.ما اعمال آن‌ها را شدیداً محکوم می‌کنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، حاج آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت آق‌قلا در دومین نماز جمعه آق‌قلا در ماه مبارک رمضان گفت : در روایات آمده است کسی که نماز نمی‌خواند را حتی به آن سلام هم نکنید کسی که نمازش را ترک می‌کنم خیانت‌کار است و اگر کسی از آشنایان ما نماز نمی‌خواند وظیفه ما این است که به او گوشزد کنیم.

وی افزود : در هر حال باید به یاد خدا باشیم و ذکر خدا را کنیم. نماز هم نوعی ذکر است.اگر نمازمان را با عشق و علاقه به خداوند متعال بخوانیم، خداوند حتماً از گناه ما می‌گذرد.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جنایات داعش در تهران گفت : هر کسی از دین خبری داشته باشد به هیچ وجه خونی نمی‌ریزد . اگر طرف مقابل را در حکم بی‌دین به قتل برساند قاتل به جهنم می‌رود.اما این گروهک‌ها مانند داعش برادران مسلمانمان را قتل و غارت می‌کنند.ما اعمال آن‌ها را شدیداً محکوم می‌کنم.

آخوند میرزاعلی ادامه داد : اعمال آن‌ها باعث افزایش پیش از بیش اتحاد در کشور شده و خواهد شد. ما باید دست به دست هم بدهیم تا از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کنیم و آن هم جز با وحدت و یکپارچگی ممکن نیست.اگر خدای نکرده این وحدت را حفظ نکنیم گروهک‌های ضد اسلام همانند داعش بر ما چیره خواهد شد. همان‌طور که در بسیاری از کشورهای مسلمان امنیتی همانند ایران وجود ندارد.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا خاطر نشان کرد : به فرموده مقام معظم رهبری، حیله‌هایی که این گروهک‌ها انجام می‌دهند ترقه‌ بازی بیش در مقابل ملت ایران است. از سازمان‌های امنیتی و نیروی انتظامی ، سپاه و بسیج بابت ایجاد این امنیت در جمهوری اسلامی ایران تشکر ویژه می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.