1396-02-27 11:58
1145
0
39121
فرماندار آق قلا :

حضور حداکثری و انتخاب اصلح موجب اقتدار ایران اسلامی در جهان می‌شود

فرماندار آق قلا گفت : حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح موجب اقتدار نظام و عزتمندی ایران اسلامی در جهان می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، گردهمایی بزرگ علما و روحانیون شهرستان آق قلا در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات و کاهش آسیب های اجتماعی در سالن همایشات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق‌قلا در این همایش گفت: حضور روحانیون در تمامی عرصه‌های جامعه بسیار پربرکت بوده و هر زمان و مکانی که از حضور معنوی علما و روحانیون بهره‌مند بودیم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در آن جامعه بودیم.

وی افزود : به‌طور مثال کاهش 23 درصدی آمار طلاق و افزایش 6/5 درصدی ثبت ازدواج در شهرستان آق‌قلا را از برکات حضور علماء و روحانیون است. خوشبختانه علیرغم افزایش آمار طلاق در استان، شاهد کاهش این آسیب اجتماعی و افزایش ثبت ازدواج در شهرستان آق‌قلا هستیم.

فرماندار شهرستان آق‌قلا در ادامه رعایت قانون، اصل بی‌طرفی، امانت داری و سلامت انتخابات را از اصول مهم در برگزاری سالم این رویداد مهم و حساس پیش رو بیان کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح موجب اقتدار نظام و عزتمندی ایران اسلامی در جهان می‌شود.

ضمیر تأکید کرد: صیانت از آراء مردم به‌عنوان بالاترین حقی است که بر گردن عوامل برگزار کنندگان انتخابات می‌باشد زیرا که انتخابات امری قیامتی و آراء مردم حق‌الناس می‌باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.