1396-02-20 14:29
1679
0
38847
فرماندار آق قلا پاسخ داد؛

مشکلات سد وشمگیر و آلودگی رودخانه قره‌سو آق قلا به کجا رسید؟

فرماندار آق‌قلا به سؤال خبرنگار راه اسپی دژ مبنی بر مشکلات سد وشمگیر و فعال نبودن دریچه‌های این سد و آلودگی رودخانه قره سو پاسخ داد.

به گزارش گلستان ما، امانگلدی ضمیر، فرماندار آق‌قلا در پاسخ به سؤال خبرنگار راه اسپی دژ مبنی بر مشکلات سد وشمگیر و فعال نبودن دریچه‌های این سد و مشکلات به وجود آمده برای آب رسانی به زمین‌های کشاورزی گفت : با توجه به اینکه از عمر مفید سد وشمگیر مدت زیادی گذشته است، فرسودگی آن باعث بروز این مشکلات شده است.

وی افزود : برای جبران و حل مشکل این سد پروژه‌ای در حال اجرا است تا یکی از دهانه‌های این سد تعمیر شود. همچنین با رایزنی‌های بسیار زیاد 16 میلیون متر مکعب سهمیه آب از سدهای بالادست بوستان و گلستان به‌منظور بهره‌مندی کشاورزان این بخش برای آبیاری مزارع غلات دریافت شد.

فرماندار آق‌قلا در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار ما در خصوص مشکل بوی نامطبوع و آلودگی رودخانه قره‌سو گفت : رودخانه قره‌سو توسط چند کارخانه متخلف که به‌صورت شبانه آب آلوده خود را به زه کش شهرک می‌ریختند آلوده شده است که از این کارخانجات به‌صورت قضایی شکایت گردید.

ضمیر خاطر نشان کرد : همچنین لایروبی این رودخانه به‌زودی توسط شرکت آب منطقه‌ای انجام خواهد شد تا آلودگی‌ها در آن مکان ثابت نمانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.