1395-12-26 10:58
3241
0
36644
دو تودیع در حوزه بهداشت آق قلا؛

تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و بیمارستان آل جلیل آق قلا

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا با حضوردکتر هنرور معاون بهداشتی دانشگاه علوم و پزشکی استان گلستان در سالن کنفرانس بیمارستان آل جلیل برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا با حضوردکتر هنرور معاون بهداشتی دانشگاه علوم و پزشکی استان گلستان ، ضمیرفرماندار آق قلا و جمعی از پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت در سالن کنفرانس بیمارستان آل جلیل برگزار گردید.

دکتر آقاپور ضمن تشکر وقدردانی از همه پرسنل گزارشی از اقدامات موفق انجام شده طی مدیریت خود اراوه داده و ازیکایک کارکنان حلالیت طلبید.

علیمی سرپرست جدید بیمارستان آل جلیل ضمن خیرمقدم به همه از زحمات آقاپور تشکر کرده و افزود : انشالله با یاری خداوند و همه عزیزان بتوانیم قدم های مثبتی که آقاپور برداشته شده را ادامه دهیم و روز به روز به پیشرفت این بیمارستان کمک کنیم.

که قدمهای مثبتی را که توسط ایشان برداشته شده بتوانیم این راه را ادامه بدهیم و با همکاری دوستان قدم به جلو بگذاریم و روز به روز بهتر باشیم و اسم و یاد خوبی در اینده به جا بگذاریم.

ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا ضمن سپاسگزاری از حضور همه خادمین آق قلا و مسئولین مربوطه ضمن تشکر از دکتر هنرور و مجمع خیرین از زحمات دکتر آقاپورسپاسگزاری کرد.

وی افزود : هدف از خلقت آفرینش آدم خدمت به خلق خدا است و خدمتی که برای خدا باشد ، ماندگار است.

در پایان با اهداء لوح از زحمات دکتر آقاپور تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است دکتر ایگوری به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان و دکتر علیمی به عنوان رئیس جدید بیمارستان آل جلیل منصوب شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.