1395-04-06 14:02
1312
0
34185
فرماندار آق قلا:

مبارزه با قاچاق کالا امری ضروری در حمایت از تولید داخلی می‎باشد

فرماندار شهرستان آق قلا گفت : مقابله با قاچاق کالا امری مهم و ضروری برای حمایت از تولید داخلی و کاهش نرخ بیکاری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، الیاس هیوه چی، فرماندار آق‌قلا گفت : امسال محصولات کشاورزی بیشتر از پیش‌بینی‌های ما بود و رحمت الهی شامل حال ما شد که جای بسی خوشحالی دارد.

وی افزود : ما برای خرید تضمینی جو پنج انبار سیلو و برای گندم 9 سیلو در نظر گرفته بودیم که در این زمینه به مشکل برخورده و مازاد را به شهرستان‌های اطراف ارسال کردیم .

هیوه چی با اشاره به مشکل سامانه ثبت غلات گفت : مشکل دوم ما در زمینه سامانه ثبت غلات بود که برای هر هکتار 3 تن پیش‌بینی شده بود که اصلاً با برداشت کشاورزان مطابقت نداشت. زمین‌هایی 5 تن نیز محصول برداشت‌شده که برای اصلاح این سامانه به استانداری و وزارت کشور مکاتبه داشته‌ایم که به‌موقع پاسخ داده نشد.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه ادامه داد : متأسفانه در مرزهای کشور عزیزمان در حدود 3300 کانتینر قاچاق کالا داریم که این رقم به معنای بیکاری بسیاری از جوانان می‌باشد. بسیاری از تولیدات داخلی ما تعطیل خواهد شد و باعث رکود اقتصادی در کشور می‌شود. به همین جهت مقابله با قاچاق کالا امری مهم و ضروری برای حمایت از تولید داخلی و کاهش نرخ بیکاری است.

فرماندار آق‌قلا با اشاره به این‌که هرسال حدود 10 هزار میلیارد تومان برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با اثرات مادی اعتیاد هزینه می‌شود، افزود: این در حالی است که خسارت‌های معنوی این پدیده شوم غیرقابل‌جبران است.

وی خاطرنشان کرد : مواد مخدر چهارمین تجارت بزرگ دنیا می‌باشد چراکه سودآوری زیادی برای عاملان آن دارد. ترویج مواد مخدر در جوانان با اهداف بسیار پلیدی همراه می‌باشد به همین جهت برای ریشه‌کنی این معضل بزرگ اجتماعی باید همه اعم از مسئول و غیرمسئول، کارفرما و کارگر تلاش کنند و تنها دولت نمی‌تواند از عهده این کار برآید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.