1398-01-12 17:52
1230
0
62284
شهردار آزادشهر:

سیل به آزادشهر ۳.۵ میلیارد تومان خسارت زده است

شهردار آزادشهر گفت: سیل اخیر تاکنون به شهر آزادشهر ۳.۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، علی اصغر منصوری شهردار آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با خسارات سیل اخیر در شهر آزادشهر اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و آمادگی شهرداری برای مقابله با سیل، خسارتهای وارد به شهر و منازل مسکونی به حداقل رسید.

وی افزود: سیل از دو، سه ناحیه وارد شهر شد، اما ما در اولین فرصت جلوی ان راگرفتیم. در چند نقطه شهر از قبیل منطقه مسجد اهل سنت و اکبر آباد اب گرفتگی داشتیم و در حاشیه کوه نیز با رانش زمین مواجه بودیم اما خسارتها جزئی بود.

منصوری گفت: در خیابان گلزار و در مسجد بیت الزهرا و خانه های اطراف، رانش کوه از دیوارهای مردم رد و وارد حیاط خانه‌ها شد. در گلزار ۱۰، ۱۲ و ۱۶ که خانه ها در دل کوه ساخته شده است، مقداری ریزش کوه داشتیم. رضوان ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ که در دل کوه هستند، بخاطر تراشیدن دل کوه که ارتفاع ان در جاهایی به ۱۳ متر می رسد، که شرایط خطرناکی را ایجاد کرده است.

شهردار آزادشهر در پایان گفت: برآور مالی ما برای خسارتهای سیل اخیر تاکنون ۳.۵ میلیارد تومان است. ۲.۵ میلیارد به تاسیسات و ابنیه شهرداری و یک میلیارد تومان به منازل مردم خسارت وار شده است. حدود ۱۰۰ خانه خسارتهای جزئی دیده اند اما خوشبختانه هیچ خانه‌ای تخریب نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.