1397-12-05 16:03
1506
0
61429
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در رابطه با گام دوم انقلاب بیان کرد :

جوان گرایی و رشد فضیلتهای انقلابی مهمترین رکن تحقق منشور ولایی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: جوان گرایی و رشد فضیلت های انقلابی مهم ترین رکن تحقق منشور ولایی در گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار ما، به اهمیت نقش ترویج آموزه های دینی به عنوان مهم ترین گام در پویایی جامعه پرداخت و اظهار کرد: عیار معنویّت و اخلاق و تکیه بر ارزشهای انقلابی و اسلامی، برای جامعه و لایه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آن همانند روح است لذا باید در فضای عمومی جامعه به گونه‌ای فزاینده و چشمگیر نمود و رشد عینی داشته باشد.

وی افزود: جامعه بدون روح اخلاق و معنویت، جامعه متعفن و فاسد است و ما این موضوع را در رشد فحشا، منکرات، بی عفتی ها و رذیلت های جوامع غربی که با تفکرات اومانیستی ، لیبرالیستی و امپریالیستی اداره می شوند به وضوح می بینیم جوامعی که حاکمان آن، دین را افیون ملت ها معرفی می کنند و با خدعه و نیرنگ و تزویر، رسما از نظام سرمایه داری، سلطه گری، اشرافی گری و چپاول اندوخته های ملت های دیگر سخن می گویند، سوالی اساسی این است که چرا برخی عوض تمسک به گفتمان ولایت و رعایت قداست ها و دفاع از ارزشها و بسط معنویت و اخلاق، کسب رضایت اروپایی ها و نظام سلطه را یک تکلیف برای خود قلمداد و از تمام ظرفیت ها در این زمینه استفاده می کنند ؟ آیا نباید برای اصلاح این نگاه های ولایت گریز، شهادت ستیز، متزلزل و استحاله های عمیق عقیدتی و بصیرتی که سدی برای پویایی و تعالی نظام اسلامی است راه چاره ای اندیشید؟

حجت الاسلام دیلمی بیان کرد: خداوند را شاکر و سپاسگزارم که به برکت خون صدها هزار شهید و آلاله، ما را از نعمت ولایت و گفتمان نبوی و علوی بهرمند نمود و حیات ما را در عصر حاکمیت با صلابت و نورانی ولایت مطلقه فقیه به عنوان حلقه ی مستحکم اتصال به امامت قرار داده تا بتوانیم از این سرچشمه ی جوشان معنویت و تعالی و هدایت گری در جهت بسترسازی ارزشهای و تحقق تمدن بزرگ اسلامی در عرصه های مختلف به عنوان منتظران راستین بهره لازم را ببریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آزادشهر خاطرنشان کرد: امروزه دشمن می کوشد که از طریق غول تبلیغی، نفوذی ها، عناصر فتنه و نفاق با القاء شبهات، تخریب قداست ها، حمله به نهادهای انقلابی، ضربه به ساختارهای ولایی، بستر استحاله فرهنگی و دینی و تصدی گری برخی از چهره های غرب گرا را در بین مردم و بوِیژه جوانان فراهم کند.

دبیر ستاد شئون فرهنگی آزادشهر در ادامه با استناد به فرموده امام خامنه ای به نقش فرهنگ دینی در احیای ارزشهای اخلاقی اشاره نمود و تصریح کرد: حضرت آقا می فرماید وقتی معنویت واخلاق وفضیلت منزوی شود شر وفساد وظلم وسلطه غلبه خواهد نمود و بر همین اساس است که در بیانیه ی بسیار مهم راهبردی معظم له پس از خلق حماسه تماشایی یوم الله 22 بهمن با عنوان گام دوم انقلاب ، که حقا و انصافا، منشور تابناک تعالی و تحول عظیم گفتمان انقلاب اسلامی است، رشد معنویت و اخلاق و توجه به سبک زندگی اسلامی و انقلابی از مهم ترین محورها برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی بیان شده است.

 وی ادامه داد: جوان گرایی و رشد فضیلت های انقلابی مهم ترین رکن تحقق منشور ولایی در گام دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام دیلمی گفت: مقام عظمای ولایت با آن نگاه، مدبرانه، هوشمندانه، حکیمانه و مومنانه که نشان از آینده پژوهی و عظمت وجودی و ارزشهای بی بدیل معظم له دارد، 7 گام عملی و 7 وظیفه دینی و شرعی را به عنوان تکلیف همه ی وفاداران به گفتمان امام و شهدا به وضوح بیان فرمودند و قطعا هر کسی که سخن از ولایت مداری و ولایت شناسی می زند مکلف است که برای تحقق این احکام ولایی در صحنه گام عملی بردارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در پایان اظهار کرد: تشکیل کارگروه و هیئت اندیشه ورز پویایی شناسی گام دوم انقلاب اسلامی در صدر مباحث عملیاتی و کاری سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان آزادشهر با استفاده از ظرفیت تشکل های عظیم دینی چه به لحاظ کمی و کیفی با استفاده از جوانان مومن، خلاق و انقلابی قرار گرفته است و امیدواریم به فضل الهی در این مسیر تابناک، ثابت قدم و در زمره ی شفاعت شوندگان شهدا و حضرات معصومین علیهم السلام قرار بگیریم. ان شاء الله

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.