1397-07-26 11:01
1245
0
57950
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر خبر داد:

دستگیری سارق خودرو در آزادشهر، کمتر از دو ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: با عملیات فنی و الکترونیک پلیس ، شب گذشته سارق خودرو نیسان در آزادشهر در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، سرهنگ محمدرضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی اعلام ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی نیسان، پلیس آگاهی آزادشهر بلافاصله موضوع را پیگیری کرد و در کمتر از دو ساعت یکی از سارقان را دستگیر کرد.

وی در شرح ماجرای سرقت، بیان کرد: یک خانم با راننده نیسان برای جابجایی اثاثیه منزل تماس می گیرد و به او می گوید وسایل بنده در روستای سید آباد است و شما به ابتدای روستای سید آباد که رسیدید، همسر و برادر من آنجا منتظر شما هستند تا مسیر منزل را به شما نشان دهند.

سرهنگ اصلانی ادامه داد: راننده نیسان به سمت روستای سید آباد حرکت می کند و در ابتدای روستا منتظر صاحب بار توقف می کند. در این فاصله دو نفر به سمت او می آیند و سوار بر نیسان شده و او را به انتهای روستا می برند و با ضرب و شتم وی نیسان را به سرقت می برند.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: صاحب نیسان بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس می گیرد و مامورین آگاهی شهرستان آزادشهر به موضوع ورود می کنند. از آنجا که این ماشین چی پی اس داشت، تیم فنی و الکترونیک آگاهی مکان این خودرو را بلافاصله رصد می کند و شروع به تعقیب سارقان می کنند. 

وی خاطرشنان کرد : سارقان با خودرو به سمت علی آباد در حرکت بوده و در یکی از گاراژهای علی آباد توقف می کنند. ماموران آگاهی شهرستان آزادشهر ضمن هماهنگی های لازم با مسئولین مربوطه در شهرستان علی آباد، برای دستگیری این سارقان اقدام می کنند.

سرهنگ اصلانی در پایان گفت : این سارقان در زمان عملیات پلیس مشغول باز کردن قطعات خودروی نیسان بودند و با مشاهده پلیس اقدام به فرار می کنند. یکی از سارقان در این عملیات دستگیر می شود. عملیات پلیس برای دستگیری سارق دیگر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.