1397-07-23 07:25
882
0
57834
در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

فرماندار: رئیس اداره ورزش آزادشهر باید برود/ نماینده: پیگیر حق آب مردم آزادشهر از سد نرماب هستم

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: ضعیف ترین اداره بین ادارات آزادشهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان است و باید مدیر آن عوض شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد؛ سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین شهرستان و ائمه جمعه آزادشهر در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، در بررسی عملکرد ادارات این شهرستان، اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی رتبه اول عملکردی را در بین ادارات شهرستان آزادشهر دارد و به همبن خاطر از رئیس این اداره بسیار تشکر می کنم.

وی ادامه داد: ضعیف ترین اداره بین ادارات آزادشهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان است و باید مدیر آن عوض شود.

حسيني گفت: شهرستان آزادشهر رتبه اول اشتغال روستايي استان و رتبه اول روابط عمومی فرمانداریهای استان را دارد و جا دارد از مسئولین مربوطه تشکر کنم. آزادشهر رتبه اول كشت گياهان دارويي را در ۲ ماه اخیر کسب کرده است که این جای امیدواری و تشکر دارد.

فرماندار آزادشهر در خصوص فعالیتهای عمرانی شهرستان تصریح کرد: 4 كارگاه راه سازی در محور آزادشهر به شاهرود در حال انجام فعاليت می باشند که امیدواریم هر چه سریعتر این پروژه ها به پایان برسد. در خصوص تامین آب شرب باید گفت ، آبرساني به دو روستاي نراب و خوش ييلاق در حال انجام است و اصلاح شبكه آبرساني آزادشهر با خريد لوله هاي مورد نياز در ١٠ كيلومتر انجام خواهد شد.

وی در پایان سخنانش در رابطه با پیشرفت پارک زیتون بیان کرد: یک سرمايه گذار براي پارک زيتون اعلام آمادگي كرده است كه بزودی با عقد قرارداد به مرحله اجرايي مي رسد.

پیگیر حق آب مردم آزادشهر از سد نرماب هستم

علیرضا ابراهيمی نماينده مردم آزادشهر و رامیان نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات مدیران شهرستان اظهار کرد : بنده با تمام تلاش و جدیت حق آب شرب مردم شريف آزادشهر از سد نرماب را پيگيري ميكنم.

وی همچنین خبر داد: پروژه روشنايي محور آزادشهر به نوده شروع شده و تا پايان سال به اتمام مي رسد.

امام جمعه آزادشهر ضمن تشکر از زحمات مجموعه دولت در شهرستان ابراز امیدواری کرد که راهپیمایی و مراسمات استكبار ستيزانه ١٣ آبان امسال با تدابير اصولي، هرچه باشكوه تر برگزار شود.

تهیه خبر: پویا رجبلو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.