1397-06-12 12:57
3173
0
56645
با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان انجام شد؛

افتتاح کارگاه اتومکانیک فنی و حرفه‌ای در آزادشهر

کارگاه اتومکانیک از رشته های فنی و حرفه ای با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان گلستان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آزادشهر افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، سید علیرضا حسینی طلب، مدیر کل فنی و حرفه ای استان گلستان، در مراسم افتتاح کارگاه اتوماتیک، گفت: بر اساس نیاز سنجی و تقاضای بخشهای مختلف شهرستان آزادشهر ، به این نتیجه رسیدیم که کارگاه اتو مکانیک برای این شهرستان مورد نیاز است .

وی ادامه داد: این کارگاه از طریق منابع بهره‌وری تجهیز شده و امید است در آینده از این کارگاه اشتغال بیشتری ایجاد شود.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان آزادشهر افزود: آموزش‌های فنی و حرفه ای کلید ورود به اشتغال پایدار و ریشه کن کردن بیکاری است و با توجه به رایگان بودن آموزش‌ها، از جوانان علاقمند، تقاضا داریم که با آموزش در این مراکز، اشتغال پایدار برای خود ایجاد کنند.

حسینی طلب بیان کرد: تحقق عینی اقتصاد مقاومتی باید در فنی و حرفه‌ای ایجاد شود و اشتغال پایدار با آموزش فن و حرفه به وجود خواهد آمد.

2

 در پایان فرماندار آزادشهر ضمن تشکر از حسینی طلب و امامی در خصوص ایجاد و تجهیز کارگاه اتومکانیک ، آینده این کارگاه را مفید و موثر دانست و اظهار کرد: فنی و حرفه ای جایگاه خاص در توسعه و پیشرفت جامعه دارد و پلکان ترقی و پیشرفت می باشد و باید بهره بیشتری از این امکانات ببریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.