1397-06-08 10:03
4626
0
56537
گزارش؛

مشکل ترافیکی میدان الله آزادشهر مردم این شهر را آزار می دهد/ مسئولین چاره اندیشی کنند

از آنجا که آزادشهر در مسیر راه های ترانزیتی و زیارتی قرار دارد و سفر مردم این شهر به سمت گنبد کاووس زیاد است، میدان الله این شهر در فصل تعطیلات با ترافیک سنگین مواجه می شود و این موضوع مردم این شهر را آزار می دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، شهرستان آزادشهر از سمت شمال به جنوب در مسیر ترانزیتی کشورهای ترکیه و ترکمنستان و از سمت غرب به شرق در مسیر زیارتی زوار امام هستم (ع) قرار دارد. همچنین این شهر در نزدیکی شهر بزرگ گنبد کاووس می باشد و روزانه سفرهای زیادی از این شهر به شهر گنبد می شود.

همه‌ی این سفرها در محلی با هم تلاقی پیدا می کنند و نام آن محل میدان الله می باشد. ترافیک این میدان همواره در حالت نارنجی ( پر تردد) قرار دارد و در فصل تعطیلات به حالت قرمز(ترافیک سنگین) 

در می آید.

نکته مهم در اهمیت این میدان، وجود تنها بیمارستان آزادشهر (بیمارستان حضرت معصومه ع ) در جاده آزادشهر به گنبد می باشد که باید برای رسیدن به آن حتما از این میدان گذشت.

لازم به ذکر است که یادآور شویم، بیمارستانهای نزدیک دیگر به آزادشهر در شهر گنبد قرار دارد و برای رسیدن به آنها نیز باید از این میدان گذشت.

ترافیک این میدان زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که فردی نیاز به فوریتهای پزشکی داشته باشد.

موضوع حل این معضل بارها در شورای ترافیک شهرستان طرح شده و راهکارهای زیادی برای آن مطرح شده است اما به دلیل نبود بودجه هیچ قدمی برای رفع این مشکل برداشته نشده است. (افزایش شعاع میدان و اطراف آن و یا ایجاد میدان با تقاطع غیر هم سطح از طرح های پیشنهادی می باشد.)

مردم این شهر معتقدند، به دلیل زندگی نکردن مسئولان این شهرستان در آزادشهر، هیچ عزم جدی‌ای برای رفع این مشکل وجود ندارد، زیرا مسئولین و خانواده های آنها تا در شرایط مردم آزادشهر قرار نگیرند، ضرورت روان شدن ترافیک این میدان را درک نخواهند کرد.

نماینده و مسئولان شهرستان آزادشهر از نفوذ زیادی در بین کابینه دولت برخوردارند و مردم شهرستان همواره شاهد حضور وزرا و معاونین آنها در آزادشهر می باشند . قدرت نفوذ نماینده و مسئولان آزادشهر در عزل و نصب‌های افراد، بیشتر به چشم می آید و برای مردم منطقه ملموس شده است.

حال سوال این است، چرا با وجود درخواستهای مکررمردمی و نفوذ زیاد مسئولان شهرستان در کابینه دولت ، هنوز برای رفع مشکل این میدان بودجه ای مصوب نشده و هیچ طرحی کلید نخورده است؟!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.