1397-03-02 03:08
1313
0
53663

۱۵برنامه شاخص برای سوم خرداد در آزادشهر اجرا می شود/ آزادشهر رتبه اول کشور در نسبت نمازگزاران جمعه به جمعیت شهر

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر امروز ظهر نشست خبری فرمانده سپاه آزادشهر با اصحاب رسانه این شهرستان، در سالن جلسات سپاه برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر در نشست خبری ای که به مناسبت فتح خرمشهر، اظهار کرد: آزادشهر یک قطب فرهنگی، مذهبی، بصیرتی و ... استان گلستان و بخصوص شرق استان گلستان می باشد.

IMG 5008

وی ادامه داد: حضور مردم در مراسمات فرهنگی، مذهبی، بصیرتی و ... این شهرستان هر سال نسبت به سال گذشته روند سعودی داشته است. برای نمونه در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم شهید احمد غلامی بیش از ۳۵۰۰ نفر شرکت کرده بودند. همچنین در راهپیمایی ۹ دی، ۱۸ دی و ۲۲ بهمن حضور مردم خیلی بیشتر از سالهای قبل بود. این حضور مردم یک امتیاز برای این شهرستان ومسئولان آن می باشد.

سرهنگ علیخانی در رابطه با برنامه های سوم خرداد در شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان آزادشهر ۱۵ برنامه شاخص برگزار خواهد شد که مسئولین شهرستان در آن شرکت خواهند کرد. برنامه هایی از قبیل صبح گاه مشترک (فردا) تجلیل از خانواده شهدا و خانواده شهید مدافع حرم، دیدار با خانواده رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس ، مسابقات ورزشی، نمایشگاه دفاع مقدس، عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، اکران فیلم به وقت شام، دیدار با روحانیون ایثار گر و ... .

55

فرمانده سپاه آزادشهر در رابطه با آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: خرمشهر بعد از 575 روز اشغال و ۴ عملیات آزادسازی در عملیات بیت المقدس آزاد شد که این آزاد سازی ثمرات زیادی برای کشور داشت.

وی در پایان سخنانش از توطئه دشمنان برای براندازی نظام مقدس انقاب اسلامی بخاطر همراهی نکردن با مقاصد استکبار سخن گفت و خاطرنشان کرد: دشمنان ما هنوز مردم ایران را نشناخته اند و یقینا این مردم در هر سه جهاد، اصغر ، اکبر و کبیر سربلند خواهند بود.

پیش از سخنان سرهنگ علیخانی ، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: حضور مردم شهرستان آزادشهر در مراسمات نسبت به جمعیتی که دارد خیلی زیاد است و برای نمونه باید بگویم، در بحث شرکت مردم در نماز جمعه در نسبت گیری حضور به جمعیت کل، این شهرستان رتبه اول استان و کشور را دارد.

IMG 4992

وی ادامه داد: من وعده کرده ام که این شهرستا را زینت شهرستانهای استان کنم و با این حضور و مشارکت مردمی، این وعده دست یافتنی است.

حسینی افزود: متاسفانه خبرنگاران این شهرستان در بحث اطلاع رسانی خیلی ضعیف عمل می کنند و این جمعیت زیاد و حضور و مشارکت مردمی را به خوبی رسانه ای نمی کنند.

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: ما مشاهده می کنیم در مراسمات و راهپیمایی ها، فیلم های شهرهایی از صدا و سیما پخش می شود که جمعیت شرکت کننده آنها خیلی کمتر از جمعیت آزادشهر است و این یک نمره منفی برای رسانه های شهرستان است.

وی در پایان گفت: اگر رسانه های ما به درستی مراسمات را پوشش دهند، صدا و سیما خود را موظف می داند که این حضور گسترده را پوشش دهد. اما زمانی که رسانه های شهرستان و خبرنگاران آزادشهری در این موضوع کم کاری می کنند بطور حتم نباید از بقیه انتظار داشت.

IMG 4997

IMG 5017

IMG 5013

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.