1396-09-13 15:58
1881
0
47398

کرسی تلاوت منادیان وحدت در حوزه علمیه محمدیه اهل سنت نگین شهر برگزار شد + تصاویر

کرسی تلاوت کاروان قرآنی منادیان وحدت استان گلستان به همت دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر و مرکز بزرگ اسلامی شرق کشور و با همکاری موسسات قرآنی، بصورت ستادی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، کرسی تلاوت کاروان قرآنی منادیان وحدت استان گلستان به همت دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر و مرکز بزرگ اسلامی شرق کشور و با همکاری موسسات قرآنی، بصورت ستادی در حوزه علمیه محمدیه نگین شهر شهرستان آزادشهر برگزار شد.

این محفل نورانی با حضور حجت الاسلام علی خیرخواه رئیس مرکز اسلامی شرق کشور و معاون وی، جمعی از مسئولین شرق استان، ائمه جماعات اهل سنت شرق استان، حضور پرشکوه مردم قرآن دوست استان گلستان و این شهر برگزار شد.

این برنامه با تلاوت شهاب الدین خوجملی از قاریان اهل سنت از شهر نگین شهر آغاز شد.

در بخش دیگر این مراسم جواد شاهینی حافظ کل قرآن کریم و مسئول دارالتحفیظ امام جواد (ع) و تنها دارنده مدرک سطح دو حفظ قرآن در استان گلستان با قرائت آیات درخواستی شرکت کنندگان حال و هوای فرح بخشی را به مراسم داد.

بعد از قرائت این دو قاری ، ابوبکر خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر و حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر به سخنرانی پرداختند و قرآن کریم و عمل به آن را محور وحدت دانستند.

حاج آخوند خوجملی در سخنان خود ، تدبیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در بحث وحدت جامعه اسلامی  را علت اصلی امنیت و صلابت جمهوری اسلامی ایران در جهان دانست و همگان را به پیروی از این توصیه خیرخواهانه دعوت کرد.

بیان زندگی نامه دو شهید بخش دیگر این مراسم بود و بعد از آن علیرضا رضایی قاری بین المللی و نفر اول مسابقات قرانی بحرین به قرائت قرآن پرداخت. صوت دلنشین وی حاضران را به بیان تکبیر و تشویق وی وادار کرد.

 در آخر هم از مهمانان با شام پذیرایی و برای اهداء هزینه سفر به مشهد مقدس در بین حاضران قرعه کشی شد.

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.